Vandaag ontdekte ik deze schitterende website over m'n all-time favoriete luidsprekers en randapparatuur, uit het tijdperk dat Philips nog kwaliteitsprodukten maakte.
Uiteraard heb ik me ook direkt bij het forum aangemeld want ik ben al een tijdje op zoek naar een in uitstekende staat verkerende F3238 preamp. Wie heeft er nog een in de aanbieding??
Groeten,
Jack
Hoi Jack,
Ik heb hem gehad, en het uiterlijk van deze set is erg leuk, maar ik vond hem kwalitatief tegenvallen. Ik miste het "volle" geluid dat de oudere modellen wel geven....
Maar ik hoop dat je hem snel vindt, en dat je er veel plezier aan mag beleven!
Vriendelijke groeten,
[%sig%]
Hi Thomas,
Bij het doorlezen van het forum ben ik jouw post aangaande dit onderwerp inmiddels tegengekomen.
Maar ik hou wel van een beetje experimenteren (en verzamelen π ) en ben ondanks jouw niet zo lovende woorden benieuwd naar het klankverschil t.o.v. de momenteel in gebruik zijnde AH 209.
Groeten,
Jack
[%sig%]
Bericht bewerkt (19-07-2004 21:33)
Inmiddels heeft een medeforummer me een exemplaar aangeboden en is de koop gesloten! Wel nog even ophalen, maar m'n zoektocht kan bij deze dus als beeindigd worden beschouwd.
Met dank aan 't MFB Freaks Forum!!
Je gebruikt nu een 209? Dan ga je 't verschil gegarandeerd horen. De 20 is mijn mooiste voorversterker ooit, en dan heb ik het nog niet eens over het uiterlijk!
Maar ik begrijp heel goed dat je alles eens geprobeerd wilt hebben, ik ben namelijk zelf precies hetzelfde! Wellicht binnenkort een x70 set om eens te beluisteren. Is het niks, dan gaat het weer... of niet... π
Veel plezier ermee!
[%sig%]