Kom zojuist terug van een Antwerpenaar die een MFB 567 aanbiedt op Marktplaats.
Naam verkoper: David de Haan.
Prijs: 150 Euro.
OPGELET HIERMEE!!!
Punt 1: 567 blijkt 586 te zijn. Deze man nam niet de moeite om de nummer op box te bekijken, zocht en vond dan maar een MFB-nummertje op Marktplaats. 567 Was blijkbaar een tof nummertje et voila...
Punt 2: Voor 75 Euro mocht ik het bazaartje opeens ook meenemen, heb echter bedankt want...
Punt 3: Volgens beschrijving van verkoper moesten dit behoorlijke, goede luidsprekers. ZIJN ZE ECHTER NIET. Absoluut niet de bass van m'n 587's. Bij nadere bestudering bleek 1 voorkantje zeer slecht uit te zien: blijkbaar vocht dat ingevreten was op tweeter; op chromen ringetjes en in het alu waren ook overal donkere, aangevreten plekken. Tweeter maakte ruisgeluiden, zowel tijdens het spelen alsook zonder geluidsbron. En last but not least: woofer maakte zeer brute bewegingen bij het aan- en uitzetten vd box.
200 km gereden voor het ellendigste paar MFB's dat ik ooit zag... Yak!
Bart,
Wat vind ik dat nou zonde zeg! Normaal zijn we blij om te kopen bij iemand die er niks van weet maar met deze persoon kan men maar beter niet in zee gaan! Erg zonde hoor! Wellicht loop je nog iets leuks tegen het lijf op de aankomende MFB Beurs!
Ik vermoed dat je die meneer eens goed de waarheid hebt gezegd?
Ik had laatst iets dergelijks: Er stonden 3 stuks "MFB STUDIO boxen" op marktplaats. Natuurlijk denk je dan aan de 545! Ik gemaild, bleek het om de 532 te gaan. Deze kwam van een radiostation vandaan, waar men hem als monitor had gebruikt. Balen!
Beterschap en denk maar zo: Muziek heelt alle wonden!
Groeten!
[%sig%]
Ja in Nijmegen zeker.
Heb ook gebelt.
De jongeman beweerde dat het 523-ers waren.
Nou ja voor niks gebelt.
Zo kreeg ik op mijn vraag of iemand nog kapotte MFB's had
een reactie uit Huissen.
Deze jongeman had nog wel een set 544.
Maar ze waren niet helemaal goed meer.
De woofers waren weg, de middentoners niet origineel en de tweeters waarschijnlijk stuk. Versterkers wist hij niets van.
Wat hij wel wist was dat er op internet veel voor geboden werd.
Hij wilde minstens 100 euro.
Een week later stond hij op Marktplaats.
Na nog een week had z'n vriendje 100 euro geboden.
Later stond hij er weer. Heb toen 10 euro geboden.
Nu is de ad. weg.
Z'n moeder zal ze eerdaags wel bij het oud vuil zetten.....
[%sig%]