MFB 587 op 2dehands

Meldingen
Alles wissen

MFB 587 op 2dehands

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
519 Bekeken
(@henk2)
Eminent Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Aangeboden
Philips Motional Feed Back MFB 587 electronic geluidsboxen
3 weg speakersysteem in een hoogwaardig plaat-aluminiumlegering behuizing

met 3 ingebouwde High End kwaliteits hifi-eindversterkers voor deze specifiek gemaakte lage- , midden- en hoge tonenluidsprekers

de ingebouwde 220Volt eindversterkers schakelen zich na een paar minuten automatisch uit als er geen geluidsignaal wordt gedetecteerd

met een ingangsgevoelige signaal-regelaar voor zowel de eindversterker als voor de voorversterker aan te sluiten

afhankelijk van plaatsing van deze boxen
( rear to wall, side to wall en standing on floor ) zijn hiervoor 3 speciale correctie-filtersschakelaars aan de front-zijde te activeren

een operation led- en een standby led-lampje aan de frontzijde

voor een natuurgetrouw en heldere uitgebalanceerde stereo hi-fi geluidsweergave waar u jarenlang geluidsplezier aan zal beleven

deze aanbod van collectors-item boxen is een buitengewone kans die je erg weinig aan zult treffen omdat deze boxen in gelimiteerde aantal zijn gemaakt

in mooie en uitstekend goede staat,

eventueel in te ruilen op een sony digitale fotocamera 707 of 717 . Eventueel inruilen op een digitale videocamera, liefst niet ouder dan twee jaar

er staat ook nog een tel. nummer bij 06-55515558

Citeren
(@happypuppy)
Famed Member

Was dat niet dat setje waar 750 E voor werd gevraagd?

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Ja ja zo zie je maar weer wat de gekken durven te vragen als het om een stel mfb's gaat.Ikzelf heb en de 587 en de digitale camera van sony de 717 wel even een prijsverschil als je ziet dat de camera nieuw voor 1900 euro in de winkel ligt.Zelfs als het gaat om de 707 van sony is die kerel nog zwaar gestoort want ook deze koop je niet onder de 1000 euro.Maarja ik zou zeggen laat ze in die waan maar in ieder geval voor een soortgelijke camera als hierboven genoemt mag iedereen mij mailen om hem te ruilen voor mijn 587 dan doe ik ze direct weg.

Groetjes Patrick Kessels
Hifihobby

BeantwoordenCiteren
(@pe1dna)
Honorable Member

>met 3 ingebouwde High End kwaliteits hifi-eindversterkers voor
>deze specifiek gemaakte lage- , midden- en hoge tonenluidsprekers

Bij dit soort bekakt taalgebruik begin ik altijd maar met in gedachten alle bijvoeglijke naamwoorden er uit te schrappen. Dan blijft er nog maar weinig echte informatie over.

"High End kwaliteits hifi-eindversterkers", jawel! Met maar liefst 8 transistoren!

BeantwoordenCiteren
(@joost)
Trusted Member

Ik heb vandaag ook nog even gebeld. Dit is volgens mij dezelfde man die een aantal weken geleden 750 euro vroeg. Hij had een bod gekregen van 650 euro en deze persoon kwam vandaag kijken. Moet je je voorstellen: een speaker die in 1980 een adviesprijs van fl. 950,- per stuk had en nu verkopen voor 650 euro!!! Mooie deal! Het blijkt trouwens om een standaard 587 te gaan. Ik ben benieuwd hoelang ze nog te koop staan.

Groetjes,

Jan

BeantwoordenCiteren
Deel: