Een setje 586 waarvan 1 wooder is gerepareed. Had een draadbreuk vlak bij de spoel. De woofer is compleer uit z'n chassis geweest en terug gezet. Hij speeld nu eigenlijk prima maar bij volledige uitsturing is het wel te horen. De speakers zijn de week voor Pasen af te halen in Bussum
[%sig%]
Bericht bewerkt (31-03-2003 13:16)
gratiz? π
[%sig%]
Overigens,
Onze Jan (aka Pandabeer) staat nu ook op 2e hands.nl met wat mfb's oa 541, 544 en 567's....
567 gaat weg voor voor E350,- beetje duur Jan !
[%sig%]
Hehe, daar gaan we weer...
De discussie over prijzenpolitiek!
Er werden reeds genoeg setjes 567 verkocht aan 350 Euro.
Die kopers vonden het blijkbaar niet te duur.
Mag ik even rechtzetten dat Jan niet Panda is? Voordat we zometeen weer met een gebed zonder einde zitten...
[%sig%]
Hallo Hallo? beetje offtopic heren. Goed, is er interesse in deze speakertjes? Heb eigenlijk geen idee wat een goede 586 waard is. iemand een suggestie?
Prijsbepaling na aanbod is misschien ook een beetje laat... en offtopic. π
Hier is vraag? (aoverweel) en aanbod (roelofsz).
Gewoon even contact met elkaar opnemen, zou ik zeggen.
Al zoveel onzin gehoord over de prijzen. De tijd van mfb koopjes op ebay en marktplaats behoort mede door geboorte van deze site definitief tot het verleden. Een paar honderd euro's voor mfb's is voor de professionele opkoper misschien duur maar voor de liefhebber is dat toch geen geld?
Ga maar eens kijken wat je in de winkel voor dat geld kan kopen. Niets toch? Bovendien klinkt een setje waar je lang voor hebt moeten sparen of werken des te beter. Op de koop toe worden die luidsprekers alleen maar meer waard. Dus 10, 100, 500 euro, tis maar wat je er voor kan en wil geven. Je kan toch van niemand verlangen dat hij zijn mfb's voor een prikkie te grabbel gooit.
groeten
bert
A M E N !
Als je nou zeker wist dat het fatsoenlijk werkende MFB's zijn. Maar in het gros van de gevallen mankeert er wat aan.
De leeftijd en opbouw van de MFB's maakt de kans dat je nu 100% in goede staat zijnde orginele set's MFB's vindt niet zo heel groot. Er hebben vaak ondeskundige lui in zitten braaien. Daarom vindt ik de gevraagde prijzen vaak idioot hoog. Voor dat geld kun je meestal heel goede conventionele 2dehands speakers kopen waarbij de kans op een miskoop heel wat kleiner is.
De oplossing is vrij simpel: gewoon massal niet meer zo hoog bieden! Maar ja, leg dat maar eens uit aan alle MFBfreaks die NIET hier in het Forum komen...
[%sig%]
Helemaal mee eens: ik bied 50 EURO π
Hahaha, in dit geval is het wat de 'gek' er voor geeft. Heb net in Duitsland een Pioneer SA9800 gekocht voor Γ’βΒ¬270. Te veel? geen idee, ik heb het er graag voor over daar ik deze zware (+-1000watt lichtnetopname) bakken helemaal het einde vind.
Ik probeer overgens dit setje 568 zo eerlijk mogenlijk va de hand te doen. Dus alle kwalen en mankementen worden besproken voor de koop. (is inmiddals trouwens al bijna rond)
Het setje is weer te koop en ik wil er van af!!
Iemand nog interesse??
Zo rond een pleurootje(Γ’βΒ¬) of 80.
80 ?? Verkocht ! (wat mij betreft)