Freaks,
Ik vond gisteren in de oude doos nog twee middentoners (AD 0211/Sq8).
Zijn uiterlijk exact hetzelfde als wat ik in m'n MFB's vind, echter daarin zit consequent AD 0210/Sq8.
De dome van deze middentoners (AD211) ziet er echter strakker uit dan het eierdozenkarton van de AD210.
Ik weet dat deze middentoners niet snel doorfikken maar als ik er iemand een ongelooflijk plezier mee kan dan mag diegene ze voor een doos gebak (4 personen) af komen halen.
Groet,
[%sig%]
Hee Akkie!
Je bent aardig aktief hier bij MFB-freaks!
Die 211´s ben ik nog wel eens tegengekomen in de laatste serie´s 544 en fikken er ook nog wel eens uit. Ook in de 567´s kom je ze wel eens tegen (ik zou in mijn 12 exemplaren eens moeten kijken :-)) Ik heb ze zelf tijdens het draaien nog niet kapot gekregen, dus je moet wel erg gek doen. Overigens kun je de spreekspoelen van die middentoners makkelijk vervangen, wel even opletten met het centreren als je het zaakje weer in elkaar zet.
Grrrrrrrrr
Marco.
Heeeee, van Beeeeee,
Bedankt voor de tip!
Mischien moet ik ze nog maar even 'in de oude doos' houden.
Kijk overigens ook nog even bij 'Jullie MFB's' onder 'Rudy's MFB invasion'.
Ben aardig bezig in de buurt van jouw collectie te komen!
Groet,
[%sig%]
Hallo Marco,
Welkom bij MFBfreaks! Heb ik het goed als jij de persoon bent waarover Rudy mij al eea verteld heeft (6 sets 567)?? Misschien luek om eens wat fotootjes te sturen 😉
Groeten!
[%sig%]
Ja Akkerman, die collectie van jouw is aardig groter geworden sinds de laatste keer! Bij mij heeft het MFB-virus even een jaartje stil gelegen vanwege verhuizing e.d.
En wie schetst mijn verbazing, iets waar ik ook al jaren aan zat te denken, een site voor MFB's! Prima gedaan Thomas. Bij mij ontbreekt de tijd om dit soort dingen uitgebreid op te zetten.
Ik weet niet wat Rudy allemaal over mij heeft geroepen, maar het zal wel kloppen denk ik. Alle types MFB's heb ik al wel in m'n vingers gehad, ja ja ook 2 sets 545's. Maar ja, verkocht voor het grote geld, dus dan weet je het wel. Momenteel bestaat de collectie uit: 6 sets 567, 1 set 586, 1 set 587, 1 set 9638 en (geen echte MFB's) 2 sets DSS930. En natuurlijk de nodige spareparts voor alle reparaties. Als ik wat tijd kan vinden zal ik wel een paar fotootjes maken en opsturen.
Grrrrrrrr
Marco.
Aaaaai!
Die middentoners zoek ik al tijden 🙂
Zie ook het GEZOCHT forum!
Maar je houd ze nu in de "oude doos" begrijp ik?
Groeten,
Arend
[%sig%]
Zit er nog meer in die oude doos...?