Off-topic FA960

Meldingen
Alles wissen

Off-topic FA960

32 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
1,847 Bekeken
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Topic starter  

Wat een ONZIN verhaal hoor ik nu weer! Waar staat in godsnaam dat een voorversterker beter klinkt dan een geintegreerde versterker als ik er een paartje MFB speaker op aansluit? Dat is echt een onzin verhaal. Ik vind dat er op deze site wel vaak erg SUBJECTIEVE verhalen worden verteld. Net zoals de 545. Als je mag geloven moet dit echt een superspeaker zijn. Dat iemand hem graag wil hebben omdat er weinig van zijn gemaakt en omdat het de grootste en duurste speaker van Philips is kan ik begrijpen (een verzamelaarsobject), maar dat het geluid zoveel meer beter als de rest is is gewoon niet waar. Die speaker klinkt perfect maar we kunnen ook overdrijven. Dus ga nu a.u.b. niet zeggen dat het doodzonde is om een geintegreerde versterker voor een paar MFB speakers te gebruiken want dat is ABSOLUUT NIET WAAR!

Jan van der Meer

BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Topic starter  

Ik wil graag opnieuw beginnen met deze topic.

Mijn vraag was dus of er iemand is die weet hoe en waar ik aan onderdelen (de schakelaars) van deze versterker kan komen aangezien
er een glas coda in is verdwenen die de schakelaars dusdanig heeft verknalt dat deze het niet meer doen.

Jan Scherps

BeantwoordenCiteren
Pagina 3 / 3
Deel: