Nu maar hopen dat ze zonder gebreken zijn/blijven.
Deze 9638 op 2ehands staan er al lang. Deze persoon beweert altijd dat hij al een bod van 450 Euro heeft.
[%sig%]
TUUUUUUUUUUURLIJK........dat zeggen ze allemaal !!
Hahahahaha, altijd weer lachen.
De philips MFB545 zijn zondag 7 maart om 22.15 op eBay verkocht voor 655euro!!!Prijs was om 22.10 390euro binnen 5 minuten erna was de prijs 655euro.Terwijl er op marktplaats ook een stel 545's staan waar al 855euro voor geboden is.Dit was dus een koopje.
Groetjes marco
Ja, maar bij die op Ebay was er een woofer gerepareerd !
Die 9638-en da's pas een koopje (326)
[%sig%]
Inderdaad van een van de 545's was de orginele woofer(AD12100/MFB4) vervangen voor een zelfde woofer die officieel geen mfb element had(AD12100).Een of andere vakman had het element uit de kapotte woofer overgezet in de nieuwe.Volgens de verkoper waren ze verder in goede werkende staat.Maar ja,ze zijn eigenlijk dan niet meer orgineel.En je zult dan waarschijnlijk ook klankverschil hebben denk ik.Heb zelf samen met mn vriendin een bod gedaan van let wel 211euro!!!haha!!Het bod bleef overigens de hele zondagmiddag staan.Op de avond begon de prijs helaas te stijgen.Want we hadden de route richting Bergheim al uitgestippeld.Het leek ons wel een leuk uitje van 279km enkele reis.Maar helaas het werd nix.
Dus de broodjes en het drinken kon weer terug in de koelkast.
Groetjes Marco en vriendin Anneke.
[%sig%]
Bericht bewerkt (08-03-2004 22:16)
is het mfbvirus overgeslagen Marco ?
[%sig%]
Heb al een jaar of 6 last van het mfb virus.Heb zelf 2x541,2x544,2x567's draaien.En leen af en toe een stel 544 van mn ouders.Een stel 545's zou daar goed bij passen.Maar helaas pindakaas.Misschien dat ik ze ooit weer es vind bij marktplaats of bij leden/lezers van deze site.Ik probeer ook telkens via marktplaats aan een stel 532/541/544/567/9638 te komen ter uitbreiding van de verzameling want zeg nou zelf hoe meer hoe beter.Maar telkens word ik overboden verdorie.Kan vanwege mn uitkering bijv.geen 150euro betalen voor een stel.Dus als iemand nog een stel werkende mfb's heeft voor niet al te veel geld hou ik me aanbevolen.Mn budget gaat tot ongeveer 75euro.Dus wie o wie???
Groetjes Marco en Anneke.
[%sig%]
Bericht bewerkt (09-03-2004 20:24)
Wat betekent zoonpanda ?
[%sig%]
Dat is ons pandabeertje die overal met ons mee naar toegaat. Ken je nog mensen met goedkope werkende MFB's?? Wat vindt je van mijn MFB verzameling??
Groetjes Marco en Anneke
Zoonpanda,
Je bent al echt een em-ef-bee-er aan het worden !
[%sig%]
Ik mag hopen dat het hier om een Fiat Panda gaat? Mijn toyota gaat ook overal met mij naartoe, als het tenminste met MFB te maken heeft π
[%sig%]
Het gaat om een 30cm hoog pandabeertje(knuffel) en dus geen Fiat Panda Happypuppy HAHA. En ja Herman dank je wel voor het compliment dit maakt mn dag weer goed.
Marco en Anneke
Marco en Anneke,
Oh... een knuffel... dat valt alweer mee! Ik was al aan 't kijken naar gepaste dierenopvang, voor het geval wij elkaar in Klaaswaal zien π
Groeten!
[%sig%]
Gepaste dieren opvang is niet nodig Thomas.We hebben zoonpanda goed opgevoed.Weet niet of we kunnen komen aangezien Klaaswaal voor ons een heel eind rijden is.wij wonen namelijk in zuid-Friesland.Ik deponeer bij deze de vraag of de MFB-Meeting wat centraler in het land kunnen plaats vinden in Utrecht bijvoorbeeld(of in friesland??)Hoelaat begint zo'n meeting en tot hoe laat???Zijn er ook entree kosten??
Met vriendelijke groet,
Marco en Anneke.