op Ebay.de de 545!!...

Meldingen
Alles wissen

op Ebay.de de 545!!! + 9638

36 Berichten
7 Gebruikers
0 Reactions
1,574 Bekeken
(@zoonpanda)
Estimable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

Het is hier maar stilletjes of is het stilte voor de storm??

Groetjes,

Marco en Anneke.

BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member

Kijk eens elders op deze site, er zijn speciale topics ivm meeting.

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@zoonpanda)
Estimable Member

Hallo Herman,

Heb het inderdaad gezien.We kijken nog even of het voor ons haalbaar is.Want het is voor ons een heel eind rijden.We wonen in de omgeving van Lemmer in Friesland.Ben sinds gister(dinsdag 23mrt)in het bezit gekomen van nog een stel 544's (met roll-off filters en stroom uitgang)voor een prikkie.Ze stonden afgelopen weekend op marktplaats.De man kwam uit Grou(frl)vlakbij ons in de buurt.Hij had ze op zolder staan en deed er nix meer mee.Het enige minpuntje is dat van een van de ene MFB de din ingang kapot is.Het busje is beschadigd.Heb jij die toevallig voor mij??Of iemand anders??Verder werden ze geleverd met kabels en orginele handleiding.Op de site vroeg hij 95euro.Heb hem gemaild dat ik ze gelijk kwam halen als hij met 50euro akkoord ging.Heb een dag nix gehoord en heb de man toen gebeld.Hij vond 50euro te laag.Maar hij ging wel akkoord met 75 euro.Dus Bingo!!!Deze week ff schoonmaken en uitproberen.

Groet,

Marco en Anneke.

BeantwoordenCiteren
(@zoonpanda)
Estimable Member

Hoi,

Heb inmiddels een nieuw input busje gekocht.Ik dacht dat er wel mensen hier waren die zouden reageren op mijn enthausiastme dat ik voor zo weinig geld een stel 544's compleet met handleiding en snoeren voor 75euro heb gekocht.Maar nee dus.snik,snik.Het is verders stil op deze afdeling.

Groetjes,

Marco en Anneke.

BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member

Had je posting over het hoofd gezien !
Ik had evt nog wel iets gebruikts liggen...

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member

Beste Mensen,

Aangezien deze topic inmiddels verlopen is stel ik voor dat we hem afsluiten...

[%sig%]

BeantwoordenCiteren
Pagina 3 / 3
Deel: