Wie kan mij helpen aan het originele lange netsnoer van een MFB 586,587
Ik heb laatst een paar MFB 586 gekocht waarvan de eigenaar het weer niet heeft kunnen laten om van een van deze boxen het netsnoer te verknippen. { Waarom toch ? } De prijs komen we wel uit.
Maarten.
[%sig%]
Hallo Maarten,
Mischien een rare vraag, maar...
Heb jij toevallig die boxen aan iemand in de buurt van venlo verkocht?
Ik kan namelijk een paar 586 boxen van iemand kopen zonder netsnoer.
Als het jou boxen zijn geweest en er wat ernstig mis mee is zou je me dan voor donderdag 17 uur even kunnen mailen.
Ik ga er van uit dat het andere boxen zijn. Maargoed, het is wel toevallig.
Zou je me trouwens de prijs kunnen mailen van wat jij voor die boxen betaald hebt?
grt
pablo
Pablo,
In de buurt van Venlo... in Venray? Voor 80 Euro? Met afgeknipte snoeren? Die had ik bijna gehad π Ben benieuwd hoe ze er technisch aan toe zijn, is altijd lastig testen zonder snoeren...
[%sig%]
Hallo
Heb de 586 in 'Venlo' gekocht.
Er zat gelukkig wel wat netsnoer aan beide speakers om ze te testen.
Ik heb ze daar per box apart geluisterd.
Toen ik thuis kwam en ze alle bij tegelijk aan zette bleek het dat bij een speaker de bas het veel minder goed deed dan de andere.
Waarschijnlijk is er een schakelaartje kapot .
Ik ga er morgen met iemand naar kijken die er iets meet verstand van heeft dan ik.
Het geluid is verder perfect.
grt pablo
Het is dus niet het schakelaartje.
hmmmmmmm
Hallo Pablo,
Beter een late reaktie dan nooit, maar ik heb al een hele tijd niet op deze site gekeken. Ik heb de 586 al verkocht, maar niet aan iemand in de buurt van Venlo. Dus de boxen die jij nu hebt zullen niet van mij zijn.
M.V.G. Maarten.
[%sig%]