@Ralphies wrote:
Haha ja tis voorjaarssale!
Ik denk er nog over na om de dac960 te verkopen, moet ik weer een goede voorversterker voor terug zien te piepelen van NAD daar voor in de plaats (heb op mijn andere set de dac960 als dac en v.v. ingesteld op een Heath-eindbak met een marantz 67mk ose cd-speler en beyma voor low en basmid/mid/high met fb815's (4wegfilter in gedaan).
De 850mk2 cd-spelert heb ik op weer een andere set nu even maar bij goed bod gaat hij misschien ook weg.
De tuner is gereserveerd en de fa960's zijn al weg.Maarre je had toch al een dac960 uit de USA? kan er geen omvormer op?
Jawel Ralph ralph,
Maar ik wil echt twee FA960 sets (heb sinds kort een tweede FA960.
Beide FA's met een dac960 er onder (voor diverse ruimtes) een met de cd960 en de ander met het 882 loopwerk en een 880 analoog.
De Dac960 draait inderdaad goed op de stroom converter goed idee van jullie!
Dus zoek er nog een voor bij de andere FA960 en in de toekomst ga ik op zoek naar een derde DAC960 - defecte - voor spare parts.
Dus twee FA960 sets met 800 serie tunerstjes cd spelertjes DAC's casette decks draaitafeltje voor twee verschillende ruimtes. Daarom naast mijn huidige FB825 nog een set FB860's maar die heb ik nog niet. En dan ben ik klaar en kan weer verder met mijn leven.
noem je prijs. Ach Ralph zo'n 960 is toch niets voor jou achterhaald geluistechnisch. π π
@Takes wrote:
Dus zoek er nog een voor bij de andere FA960 en in de toekomst ga ik op zoek naar een derde DAC960 - defecte - voor spare parts.
't is toch aan te raden een werkende te nemen voor de spare parts π anders heb je nog niks π
Hoi,
Even terzijde: die DAC960 zou veel mooier klinken met nieuwe DAC-IC's van Cirrus Logic. Marantz gebruikt die thans ook in de apparatuur.
Groetjes. π
@Remi wrote:
@Takes wrote:
't is toch aan te raden een werkende te nemen voor de spare parts π anders heb je nog niks π
Eh..................zit wat in LOL