@m44 wrote:
hmm
ik begin nu te twijfelen. maar als er geen 1541 dac in zit heb ik die meestal overgeslagen.
ik handel eigenlijk altijd dat soort zaken netjes af.
ik kan het niet controleren omdat mijn vrouw alle oude mail had verwijderd.
Je moest eerst je Rotel voor 150,- verkopen voordat je de CD303 met twin- dac van me zou kopen. Je had me nog gevraagd of hij een twin- dac had en toen dat zo bleek te zijn of ik hem voor je vast wilde houden.
Nadien heb je me gemaild dat er idiote ofwel nog geen serieuze biedingen op de Rotel waren gedaan en ik de CD303 maar aan iemand anders moest verkopen. mijn e- mail adres was/ is r.morf@chello.nl....wellicht klinkt dat wel bekend?
Maar je bent helemaal niet verplicht de CD303 van me te kopen, hoor..dit voor alle duidelijkheid.
Vond het alleen al heel leuk dat je ook voor Vintage Philips gaat, net als ik. God, wat maakten ze toch prachtspul in Eindhoven, he?
Philipsgroet, Ruud aka Citroentje010.
die gekke nick- name komt door mijn auto.....een Citroen DS21Pallas uit 1971..ook Vintage, hihi
zat jij toen op speurders en had je nog meerdere cd spelers?
de rotel kon ik niet kwijt voor 150,- uiteindelijk iemand een plezier gedaan van het forum door hem voor 100,- te verkopen. meestal mail iik idd hoe de zaken ervoor staan. ik kan me niet meer herrineren hoe dat is gegaan.
felix schwartz verkocht toen ook een 304mk2 en wilde dat voor 100 doen.
het ding staat nu in de schuur wachtend op verdere modificatie.
wat felix heeft gedaan (=hier forumlid) ziet er goed uit. maar heb hem nog niet aangesloten en kan er nog geen zinnig woord over zeggen.
toen ik de rotel ver4kocht speelde ik al met een philips cd650. die versloeg de rotel op alle fronten behalve constructie en uiterlijk.
de 304mk2 is echt heel erg mooi en helemaal van metaal.
volgens mij is de 303 echter nog mooier. als ik 150 zo had liggen had ik die alsnog bij je opgehaald. π
wie weet.
vreemd om te ervaren bij mijzelf is dat ik nu helemaal in de cd spelers zit en daardoor ook meer interesse begin te vertonen voor verdere philips producten die ik in het verleden nooit serieus nam.
de luidsprekers zijn ook erg mooi namelijk en ze hebben een aantal leuke versterker gemaakt en zelfs losse voor /eind versterkers.