"If I had a hammer..." π
Heb net mijn Leenbakker meubel (die van Aldenkamp zijn me te duur LOL) omgebouwd zodat alles erin past... Dus JAMMER MAAR HELAAS de CD850MkII blijft bij mij. π
Groetjes. π
En toen was er concurrentie
Met een realistische prijs.. Jammer dat die gast daar nu pas mee komt, vakantie bijna, dus nergens geld voor.
LOL @ Zapper, dat was dΓ© binnenkomer van de week!
Mijn vakantiegeld is helemaal opgegaan aan de 900 serie. π₯
Groetjes. π
@Zapper wrote:
En toen was er concurrentie
Met een realistische prijs.. Jammer dat die gast daar nu pas mee komt, vakantie bijna, dus nergens geld voor.
Klopt! Ik zag hem staan. Mijn cdd ziet er wel een stuk netter uit π
Ach, ik heb ook wat op MP staan, maar momenteel is het vakantietijd.
Even wachten tot de vakanties voorbij zijn en iedereen zijn volgende salaris weer heeft gehad. π
Oei, ik heb er zojuist de dac960 bij gekocht *kwijl* Dat veranderd de zaak natuurlijk wel π
Ja, dΓ‘n heb je een CD880 π Daar zit namelijk ook de TDA1541AS1 in.
Dus wat ze weggelaten hebben heb je er nu bij gekocht eigenlijk. Wel een mooie combinatie.
@Zapper wrote:
Ja, dΓ‘n heb je een CD880 π Daar zit namelijk ook de TDA1541AS1 in.
Dus wat ze weggelaten hebben heb je er nu bij gekocht eigenlijk. Wel een mooie combinatie.
Met dat verschil dat een dac960 technisch veel mooier is opgebouwd. 3 trafo's waarvan 1 ringkern, gebalanceerde uitgangen (heeft de cd880 niet toch?) 8)
Nee, maar hoor je dat?
@Zapper wrote:
Nee, maar hoor je dat?
Weet ik niet, ik ken zowel de cd880 als de dac960 (nog) niet.
Wat ik wel weet is dat oa een ringkern en technische opbouw veel kan uitmaken. Als ik kijk naar het verschil in geluid tussen de marantz cd16 en marantz cd11 (die ik beide heb), dan maakt het wel degelijk uit met wat voor componenten je speler/dac is opgebouwd.
Oh maar dan kun je een goeie vergelijkingstest doen, door je cd 11 en cd 16 een keer op de dac960 aan te sluiten en onderling te vergelijken met hun eigen dacs.
@Zapper wrote:
Oh maar dan kun je een goeie vergelijkingstest doen, door je cd 11 en cd 16 een keer op de dac960 aan te sluiten en onderling te vergelijken met hun eigen dacs.
Inderdaad! Had ik nog niet eens aan gedacht! Leuk π
Oja, de cdd882 haal ik uit de verkoop. π
heel verstandig, veel te leuk spul om weg te doen 8)
Ik heb zo snel geen optische kabel, kan er ook een gewone tulpplug kabel tussen de in en uit van het dac en het loopwerk?