Philips FB825 MP Wa...

Meldingen
Alles wissen

Philips FB825 MP Waarschuwing!

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
569 Bekeken
(@mexced)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Topic starter  

Hoi,

te koop op marktplaats FB825 in Roermond. Ik zocht ze al een tijd
dus ik er naar toe. 5 Uur van mijn leven verspilt. Verschillende tweeters erin met dubbelzijdige tape en lelijke bolkop hout schroeven. Tevens alle randen van de speakers waren verwijderd. Per email en telefoon was mij bevestigd dat ze in goede staat waren. Advertentie staat nu niet meer op Marktplaats. Als die persoon ze er weer op zet wees gewaarschuwd!

Mvg.

Citeren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden

πŸ˜• gatverdamme, dat is een behoorlijke afknapper.
maak je jezelf blij met een dooie mus.

ik neem aan dat er geen foto bij stond.

maar wie weet vind je straks nog wel een setje dichter bij huis

BeantwoordenCiteren
(@mexced)
Eminent Member
Topic starter  

Hoi,

wel een foto maar met de cover er op en volgens mij ook een oude foto.
Als ik ze bij iemand ga kopen, laat ik eerst detail foto's mailen.

Mvg

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

Heb die advertentie gezien en er stond iets bij over tweeters, toen had ik al een idee dat ermee gekloot was.

BeantwoordenCiteren
(@mexced)
Eminent Member
Topic starter  

Hoi,

ik wist dat hij de tweeters had vervangen door Visaton wat ik geen bezwaar vond. Heb op internet gezocht naar dat type die ging tot 40Khz. Alleen de andere was een hele slechte tweeter (niet orgineel). Dat had hij dus niet gezegd. Het stereo beeld was compleet weg. 1 box met hoge tonen de andere niet. Dat mensen op marktplaats halve waarheden vertellen had ik kunnen weten.

Mvg

BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator

tjonge... zonde zeg. Ik denk dat we allemaal wel eens een kat in de zak (of bijna) gekocht hebben. Laat het een goede leer zijn voor de volgende keer ! Als je geduld hebt dan zal je zien dat nou net dat ene apparaat toch binnen handbereik komt.

BeantwoordenCiteren
(@annie)
Estimable Member

Gelukkig ook goede spullen op MP, heb sinds een paar weken een 22AH798 en N5846 in huis, allebei via MP. Heb de 798 2x moeten repareren inmiddels, omdat er twee transistoren waren die na 25 jaar de moed op hadden gegeven, maar daar kan de verkoper ook niets aan doen. Ook 3 ledjes en 1 led-display van de counter van de 5846 vervangen, toch zeer tevreden. de 798 was 75 Euro, de 5846 slechts 35. Al met al zeer tevreden..... prijs/prestatie: een 9! 😯

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

de 798.. dat is toch de versie met afstandbediening? Da's wel cooool πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
(@annie)
Estimable Member

Gelukkig had ik de afstandsbediening nog van mijn vorige 798, die helaas ernstig de weg kwijt was.... Elco's rond processor vervangen, maar dit hielp helaas niet meer. Nu weer een mooie set!

http://vdhaaknl.dyndns.org/gallery/view_photo.php?set_albumName=MFB&id=IMG_2604

Toppie!!! 😯 [/img]

BeantwoordenCiteren
Deel: