Vandaag was ik bij een mfb liefhebber in Uden, en daar 2 544's gekocht.
Ze zijn in uitstekende staat, maar er ontbreekt een Philips logo op een van de units. Heeft iemand nog zo'n logo voor me?
Hij had trouwens nog veel meer staan voor de verkoop: een paar 567's, een paar 587's en 9638's. De 545's waren al weg....
Ik heb 'm op deze site gewezen dus hopelijk meld hij zich hier nog.
Joop
Hoi Joop,
Aan een logo kan ik je helaas niet helpen... zal es vragen of mijn pa er niet nog eentje heeft liggen...
Zouwel fijn zijn als die meneer hier eens langs komt, voor een setje 567 ben ik nog zeker wel te porren!
Groet,
[%sig%]
Thomas,
Ja als je pa er nog een heeft hou ik me aanbevolen!
Voor Martijn en evt andere geinteresseerden:
Ik weet het email adres van de MFB liefhebber uit Uden niet, maar alleen zijn tel.nr. Hij adverteert in De Vondst met zijn spullen en het nummer is 0413-258238.
gr,
Joop
Joop,
Ik vond gisteren in m'n voorraad knoppen ook nog twee kunstof PHILIPS logo's.
Ze zijn een fractie kleiner dan de originele 544 logo's en zijn aan de achterzijde voorzien van kunstof pennetjes ter bevestiging.
De logo's van de 544s zijn vastgesmolten aan een kunststof mechanisme om het kunstof frontje te kunnen verwijderen (zie service manual).
Met wat creativiteit kun je deze logootje dus misschien wel gebruiken.
De vraag is echter: Bezit jij deze creativiteit? en zo ja
Waar kan ik die handel naar toe sturen?
Groet,
[%sig%]
Denk dat dit dan logootjes van de 543 of 541 zijn.......?
[%sig%]
Nice try Thomas.
De logootjes komen echter van niet-MFB luidspreker frontjes.
Groet,
[%sig%]
Ach ja, ook webmasters vergissen zich wel eens π
Trusteh!
[%sig%]
Ah, Thomas heeft een 543!? Waarom staat die niet bij de Rariteiten afdeling? Een heel zeldzame speaker.
Rudy, ik ben heel geinteresseerd. Stuur je nog een mailtje met m'n naw gegevens. Wat kan ik je als vergoeding aanbieden? Heb je toevallig een DTS surround installatie? Dan kun je een keuze maken uit m'n discotheek van >200 DTS cd's.
Joop,
LOL π Ik bedoelde natuurlijk de 544, mijn nieuwe toetsenbord moet nog ingewerkt worden π
Groet!
[%sig%]