Philips MFB544 luid...

Meldingen
Alles wissen

Philips MFB544 luidsprekers (set)

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
505 Bekeken
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Topic starter  

Optisch in een redelijke tot goede staat verkerende. Alleen werkt bij 1 luidspreker de woofer niet..........

Hieronder een foto van 1 van de 2 luidsprekers!

Dus geïnteresseerde, doe een bod!

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers

Citeren
(@zapper)
Famed Member

Hmzzz die voorste 544 lijkt me te heet gewassen of zo 😉

BeantwoordenCiteren
(@ernst)
Honorable Member

en een richtprijs voor de 544's??

Ernst

BeantwoordenCiteren
(@ernst)
Honorable Member

is de ene woofer kapot of in de versterker?
Heb je hem open gehad?

Ernst

BeantwoordenCiteren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Topic starter  

Het probleem doet zich ergens voor tussen de woofer en het aansluitpunt van de versterker. Ik heb alleen even de deurtjes van de 544 omgehangen om te kijken of het probleem bleef. En inderdaad, de woofer werkte bij beide deurtjes niet, terwijl beide deurtjes bij de andere behuizing wel alle units werkte. Dus...

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers

BeantwoordenCiteren
(@kootk007)
Eminent Member

Wat is er allemaal achterop de werkende 544 te zien, rollover? AC switch? 220 v aansluiting?

Alvast bedankt

BeantwoordenCiteren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Topic starter  

Beter laat dan nooit, maar hier nog een foto van de desbetreffende set!!!

Dus een 544 set met een omgekeerde originele achterkant!

Het moet WEG WEG WEG, staat hier maar te staan, doodzonde!!!
Dus doe een bod naar behoren en het zijn de uwe!!!

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

Hmm zo te zien heb je flink op je donder gehad van je vrouw, zag net op marktplaats 9436's staan 😉

Gaat zeker oerend hard?

Allen snap ik niet dat de 9434 voor 140Watt pmax wordt opgegeven en de 9436 voor 150? De AD80111 kan een watt of 80 continu stouwen, dus met 2 van die jongens zit je ongeveer op het dubbele lijkt me zo.

Of zitten daar de 80681/W15 in die zijn 50Wnom. per stuk.

BeantwoordenCiteren
(@a-g-w-wijers)
Reputable Member
Topic starter  

MIJN VROUW!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Ben nog niets eens getrouwd, laat staan dat ik samenwoon en al helemaal dat ik op mezelf woon. Ben net 20 en heb een kamer thuis tot mijn beschikking van 4 bij 4. Hierin moet ik leren, slapen en mijn Philips-verzameling uitstallen. Het stond gewoonweg te vol. Daarom heb ik helaas moeten besluiten dat er gewoon het een en ander weg moet, met pijn in mijn hart moet ik zeggen!!! Ik kon mijn kont nog amper keren en echt lekker studeren in een rommelige omgeving lukt me ook niet, vandaar...

Maar die F9436 gaan idd oerend hard. Zijn leuke jaren '80 luidsprekers met een lekkere bass erin. Maar ze hebben nooit echt tot hun recht kunnen komen op mijn kamer omdat de ruimte gewoonweg te klein is -> goede luisterafstand gezien de luidsprekers. Maargoed, mensen die interesse hebben, ook op de 9436 kan een bod worden uitgebracht! De link: http://www.marktplaats.nl/markt/audio/luidspeakers/125798.ht m"> http://www.marktplaats.nl/markt/audio/luidspeakers/125798.htm

Met vriendelijke groet,

Ton Wijers

BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member

Hee Ton.. dat was een geintje hoor!

Meestal moet er e.e.a. weg omdat de vrouw het van die lelijke krengen vindt... 😉

Die 9436 heb ik gezien, ook de detailfoto's jammer van al die beschadigingen op de mid en woofer. Als de kasten ook niet meer zo mooit zijn dan zou ik er de units uithalen en bewaren. Zeker die tweeters daar kun je veel plezier van hebben. Ik had ze vroeger in een plankje los erbij. (lang geleden)

BeantwoordenCiteren
Deel: