Ik heb deze platenspeler te koop, in mooie en werkende staat.
Prijs: 30 euro.
( dit is de full-automatic speler )
Ik heb er ook eentje over.......
Liefst ruilen voor een 777 of 977.......die zoek ik nog.
Groeten,
Tom.
[%sig%]
Hij bevat de 401 naald, klinkt mooi.
25 dan, wel ophalen A.U.B
Martijn,
Heb je de 209 intussen al verkocht??
Groeten,
Tim
martijn ,
weer bijna een heel topic.. een 209 is niet zo veel waard gemiddeld doet een 777 10-20 euro met 401 of 402 + alles erop en eraan
en zo'n 209 ach beetje simpel ding
[%sig%]
Maar erg fijn in gebruik !
Ik heb hem nog wel .
Leendert,
Een 209 een simpel ding ????? Hebben we het wel over dezelfde platenspeler dan ? De 209S uiteraard..... Je zet hem aan gooit er een plaat op en hij speelt, geen omkijken naar. Tiptoetsjes voor de lift; superluxe, zeker voor die tijd.... En alles erop en eraan, pitchcontrol, dwarsdrukinstelling.
En als je wilt; dekseltje open en hij gaat op handbediening. Als dat geen leuke "gimmick" is, dan weet ik het niet meer. Ik heb een 209S met een 412 element (vorige eigenaar had zeker geld teveel) die klinkt als een beer.
Heb ook wel een 777; goedkope plastic drukknopjes en een hefboompje voor de lift....allemaal lang niet zo sjiek......verder niks mis mee.
Nee, als we dan gaan praten over platenspelers....kan je beter gelijk een 977 nemen met 412 element, dan heb je wat π
Maar voor de rest klnkt zelfs een bejaarde 202 nog heel puik hoor; als het element maar goed is, dat scheelt een hoop.
[%sig%]
jawel..
ik weet inmiddels dat de 209s niet zo simpel is, ik had de 209 in gedachten maar evengoed ik heb een 977 met 412 staan en daar ben ik best tevreden over π ook nog een 212 312 877 en voor je het weet is je zolder vol...
evengoed ik heb een adres waar ! alle platenspelers verkocht worden voor gemiddeld 10-15 euro of het nu een 202 212 312 977 of een 209 (s) is vandaar, dus als je interesse hebt ?
dan kijk ik een keer tussen de stapels .....
[%sig%]
Ha Leendert,
De 209 zonder S kan ik me zo gauw niet voor de geest halen.......zal eens neuzen wat dat dan weer is.
Maar als je me aan een 677t/m977 kan helpen met een gave stofkap.......dan heel graag.
Ik heb er ΓΒ©ΓΒ©n zonder kap en dat staat zo raar. Losse kap blijkt niet mee te vallen, dus dan maar een pikkupje opofferen voor de onderdelen. Voor 10 a 15 euro is dat wel te doen.
Groeten en alvast bedankt voor de moeite.......
Tom.
[%sig%]
ok...
ik zal van de week eens kijken ...
nog meer verzoeknummers ?
zelf zoek ik nog een AH309 einddoosje voor het minisetje...
[%sig%]
hallo,
Ik heb inmiddels een partijtje 209S (4stuks) staan redelijk compleet ( stofkap /knopjes enzo ) maar nog niet getest.
In principe kunnen / gaan ze naar Mctommi maar als er iemand nog geinteresseerd is dan hoor ik het wel
[%sig%]
Neee, hellup.....ik heb er al 3.......is wel "genoeg"
Het was iemand anders die er ΓΒ©ΓΒ©n zocht NIET ik π
Groeten,
Tom.
[%sig%]
ach geen probleem ik had er nog geen een , en nu kijk ik even of ze een beetje fatsoenlijk werken ...
De elementen enzo zaten er nog bij GP412 dacht ik
[%sig%]
Hum,
Die persoon die op zoek was naar een gave 209S was ik...
Hij moet wel gaaf zijn; element heb ik niet nodig want ik heb hier nog een GP422 liggen...
Desnoods meerdere 209S'en, als het allemaal nog maar bruikbaar is.
Wordt opgehaald als ik in de buurt ben of anders op de volgende meeting.
Laat het maar even weten.
Gr.
Gijs.