Hai, Mfb broeders!
Kijk hier even naar. http://www.marktplaats.nl/markt/audio/sets/11955.htm?
Een hele Philips set met de niet te versmade 567-tjes!!
Met de 280 als voorversterker:-))))
Bod staat nu op 150 euro.
Groetjes Rob.
wel jammer dat de AH380 eindtrap er niet bij zit......
Ja, dat is inderdaad jammer. Je krijgt wel een setje 567, en een mooie voortrap. Alleen dat is al een goede reden om de controle over je blaas te verliezen π
Er waren een paar guy's op het forum die de 567 zochten.
Waaronder Thomas, dacht ik..
Er zit ook een tuner bij, en ook nog 2 cassettedeck's.
Groetjes Rob.
Vermoed dat die persoon ongetwijfeld per email al een beter bod heeft gehad dan die 150 Euro..... (niet van mij, overigens...)
Groeten!
[%sig%]
Het bod van 150 Euro is van mij, ik wil wel hoger bieden maar ik kan toch moeilijk mijn eigen bod verhogen.
Ik heb overigens ook maar eens gebeld, maar volgens de verkoper had hij meer geboden gekregen dan ik kan betalen.
Ik wilde maximaal zo'n 300 Euro geven voor de set, maar dat was dus te weinig. (Mijn vrouw zit al met kromme tenen bij zo'n bod)
Overigens vind ik het wel jammer dat het bieden bij marktplaats zo moeizaam verloopt. Je hebt geen zicht meer op wat er nou werkelijk geboden is.
Je kunt het beste MFB spullen kopen bij een kringloopwinkel oid. Daar heb ik ook mijn Boxen (544) gekocht, voor een eerlijke prijs.
Groeten,
Hilbrand
Het bieden op Marktplaats is tamelijk nutteloos is mijn idee. Marktplaats is geen Ebay.
Bij wijze van spreken kunnen de spullen allang zijn verkocht terwijl ondertussen nog geboden wordt. Zo geschiede met een set 585 die ik
kortgeleden heb aangeschaft.
Je kunt beter met de verkoper zo snel mogelijk een zaak proberen
rond te maken.
Ik heb overigens ook zo'n 19" set gehad maar een jaar of wat geleden verkocht, de AH380 eindtrap heb ik evenwel gehouden. Dat vind ik een zeer bruut apparaat, met ingekapselde ringkerntrafo etc. Prachtig!
Met aparte trafowikkelingen voor de verlichting enzo.
Hoi
Ik heb ook geboden, maar dan alleen op de 567's.
Ik ben de 2e bieder, dus als de 1e afhaakt neemt ie contact met me op!
Eindelijk...... misschien een mooi setje 567's!! Past mooi in mijn surround (vloek, vloek..) setje met de 541's achter.
Ernst