Te koop aangeboden, in nieuwstaat in door, een Sennheiser hd590 audiofiele koptelefoon.
Hoofdtelefoon is slechts 3 keer gedragen, kussens zijn als nieuw. Inclusief doos, boekjes en origineel snoer. Af te halen in Zwolle of binnen Nederland op te sturen.
Vraagprijs: 115 euro
Hoi,
GRRR! Ik dacht dat die van mij, de HD600, Spitzenklasse was, ben ik alweer eens teleurgesteld. π―
TE KOOP: Sennheiser HD600... π
Wat wordt de volgende van je, de Orpheus? Dan begin maar te sparen... π
Groetjes. π
lol, het duitse blad Audio schaalt deze 590 inderdaad hoog in, maar hij klinkt dan ook erg ruimtelijk en gedetailleerd! En daarbij is deze nog helemaal in nieuwstaat! Een koopje, echt!! π
Al mijn (zelf gekochte) apparatuur is nog steeds in nieuwstaat na al die jaren... Kom je mijn CD850MKII of Marantz DD-82 maar eens bekijken, net alsof ze nog nooit uit de doos zijn geweest, ook de displays zijn 100% en mooi helder groen van kleur. Wij audiofielen gaan zuinig om met onze spullen dus ja ik vertrouw je 100% als je zegt dat-ie in nieuwstaat is... Echter ik heb al een goede (nouja...)
P.S.: één forumbezoeker heeft mijn spulletjes al eens mogen bekijken... Hij weet dat ik niet zit te liegen, of...? LOL
Groetjes. π
Overigens, de prijzen in het overzichtje zijn duitse marken. Dat overzicht stamt uit 1999. π
Verkocht, topic mag dicht π