Sennheiser hd590

Meldingen
Alles wissen

Sennheiser hd590

6 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
568 Bekeken
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Topic starter  

Te koop aangeboden, in nieuwstaat in door, een Sennheiser hd590 audiofiele koptelefoon.

Hoofdtelefoon is slechts 3 keer gedragen, kussens zijn als nieuw. Inclusief doos, boekjes en origineel snoer. Af te halen in Zwolle of binnen Nederland op te sturen.

Vraagprijs: 115 euro

Citeren
(@m0vieman)
Noble Member

Hoi,

GRRR! Ik dacht dat die van mij, de HD600, Spitzenklasse was, ben ik alweer eens teleurgesteld. 😯

TE KOOP: Sennheiser HD600... πŸ˜†

Wat wordt de volgende van je, de Orpheus? Dan begin maar te sparen... 😈

Groetjes. πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Topic starter  

lol, het duitse blad Audio schaalt deze 590 inderdaad hoog in, maar hij klinkt dan ook erg ruimtelijk en gedetailleerd! En daarbij is deze nog helemaal in nieuwstaat! Een koopje, echt!! πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member

Al mijn (zelf gekochte) apparatuur is nog steeds in nieuwstaat na al die jaren... Kom je mijn CD850MKII of Marantz DD-82 maar eens bekijken, net alsof ze nog nooit uit de doos zijn geweest, ook de displays zijn 100% en mooi helder groen van kleur. Wij audiofielen gaan zuinig om met onze spullen dus ja ik vertrouw je 100% als je zegt dat-ie in nieuwstaat is... Echter ik heb al een goede (nouja...)

P.S.: één forumbezoeker heeft mijn spulletjes al eens mogen bekijken... Hij weet dat ik niet zit te liegen, of...? LOL

Groetjes. πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Topic starter  

Overigens, de prijzen in het overzichtje zijn duitse marken. Dat overzicht stamt uit 1999. πŸ˜‰

BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Topic starter  

Verkocht, topic mag dicht πŸ™‚

BeantwoordenCiteren
Deel: