Hallo allemaal, ik heb sinds kort twee MFB speakers. En de service manual die op de site staat heb ik ook al gevonden. Maar helaas heeft deze voor mij een net te lage resolutie om hem op een nuttige manier te kunnen gebruiken. Kan iemand mij helpen aan een versie van een wat betere kwaliteit? Alvast bedankt, Wouter
[%sig%]
Bericht bewerkt (10-12-2004 00:16)
De service manual die op de site staat is inderdaad van matige kwaliteit, het lijkt wel een scan van een print van een scan.... Het is allemaal wel te lezen maar comfortabel is anders.
Ik heb hier orginele manuals van zowel de 541/00/15 en de 541/50/65.
Heb laatst al een hires scan gemaakt van de 544/50 service manual (120MB) en die voor verwerking tot een pdf met goede kwaliteit aangeboden. Als dat gedaan is wil ik de andere manuals ook wel in hires scannen (heb er 12 in totaal) en opsturen voor verwerking tot een goede PDF file, maar zolang mijn eerste scan niet klaar is heeft dat m.i. weinig zin.
Het is een behoorlijke berg werk om dat goed te doen, het scannen, nabewerken, converteren naar pdf enz. Met een 120MB groot bestand zul je vast niet blij zijn.
[%sig%]