Boxen zijn perfect, gereviseerd,afgesteld,kortom als nieuw.
De dac en cd 960 dienen daarom ook geheel netjes en werkend te zijn.
had je al niet een cd960?
Ja klopt, maar als ik het kan ruilen tegen een perfecte dac+cd-speler doe ik het wel.
( de optical uitgangen moeten het dan ook goed doen )
Mijn eigen cd 960 kan ik dan houden voor eventuele onderdelen.
Tja...niet om wat, maar volgens mij is een CD960 + DAC960 wel wat duurder dan een 567... Ik heb 2,5 jaar gezocht naar een gave DAC960...
Maar suc6 in ieder geval. Het is de moeite meer dan waard!
Gr.
Gijs.
Gijs, dat is prijs-technisch weer voor een ieder verschillend, ik kan mij nog herinneren, dat er een set MFB 567 op marktplaats werd verkocht voor om en nabij de 600 euro.
Voor degene die een DAC 960+cd 960 heeft en er niks mee doet..(oude opaatjes) of het totaal niet snap, zou het een mooie ruil zijn.
maar HAAST heeft de ruil ook niet..
Case closed !! (ze blijven...)
Martijn,
Vriendelijk verzoek van de Forummaster: Zou je AUB in het vervolg willen nadenken VOORDAT je iets gaat zoeken en aanbieden? Soms zaai je met je berichten meer verwarring dan duidelijkheid...
[%sig%]
Hallo Thomas
Volgens mij zijn de boxen het wel waard, voor mensen die andere philips spullen zoeken kijk eens op onderstaande link http://www.marktplaats.nl/markt/audio/luidspeakers/84427.htm
Ik moet opruiming houden van mijn vrouw, wel realistisch blijven.
Wie een lijst wil graag even mailen, andre nog bedankt voor het telefoontje.
grt Marinus
Marinus,
Je hoort mij ook niet zeggen dat de boxen het niet waard zijn. En wat jouw opruiming betreft.... het zou mij een relatie gekost hebben, en dan heb ik het niet over de MFB's π
Groeten!
[%sig%]