Is wel te doen, zie deze advertentie:
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/luidsprekers/291416182-mfb-boxen-1-defect.htm l"> http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/luidsprekers/291416182-mfb-boxen-1-defect.html
β
het is wel in de buurt.
(nouja, een tien of meer stoplichten.. dat wel..)
ze zijn nog netjes uit zo te zien, moet m.i. goed te doen zijn
Ik neem aan dat ze na reparatie "rust en autoriteit uitstralen" LOL
Doe Ed de groeten π
snap het niet?
Dat was de uitvinder van die kreet π
@Zapper wrote:
Doe Ed de groeten π
Zapper, als je ergens problemen mee hebt, dan kun je het ook gewoon zeggen.
problemen? welnee.. π ik moest alleen ff lachen..
@Zapper wrote:
problemen? welnee.. π ik moest alleen ff lachen..
Ja en? En dan zo'n kinderachtige reactie posten?
rustig.. denk aan je autoriteit... π
@Zapper wrote:
rustig.. denk aan je autoriteit... π
Voor degenen die er niks van snappen, Jeroen hier verwijst naar mijn marktplaats advertentie van een CD11LE die ik aanbied en waarin ik in de omschrijving heb geschreven dat de klank rust en autoriteit uitstraalt.
Jeroen is dan het type dat daar dan achterbakse opmerkingen in een willekeurig topic over gaat maken. Daarnaast maakt meneer ook nog een opmerking over ene Ed, en dat is dan iemand waar ik ooit een cdspeler van heb gekocht. Hoe Jeroen hier dan weet dat ik zaken met die Ed gedaan heb is mij een raadsel, maar al met al vind ik reacties zoals Jeroen ze maakt a-relaxed. Voor mij is het niet de 1e keer dat jeroen raar uit de hoek komt bij zaken waar hij blijkbaar anders over denkt, voor mij was dat al reden om minder te posten op dit forum maar voor mij is hiermee de maat vol, mij zie je hier niet meer terug.
Zo, lekker de vuile was buiten gehangen. Je zakt er maar lekker in, jeroen. De mazzel.
hehe nee joh ed die had dat regeltje regelmatig en dat was al lachen..
maar het blijft een leuke, die rust en autoriteit uitstralende electronika.
Ik denk dat het geluid dan ook wat beter los van de boxen komt.
een vorige keer?? oohhh ja dat was een jaar geleden.. iets met advertenties en zo en nog wat.. hoe zat dat ook alweer...
Maar goed je wilt dus liever verder op fora als analogaudio en zo.. sja.. kan me voorstellen.
eh wie is jeroen ?