Hallo mede MFB-freaks,
Hier een MFB-er in nood! Wie heeft losse onderdelen van F9638 speakers of misschien een defecte F9638 liggen. Ik zoek niet zozeer de speakers maar meer kast- en versterkeronderdelen. Ik heb zelf 4 stuks echter optisch mist er e.e.a, vandaar.
Ik zie jullie reacties met spanning tegemoet.
Klaes
Hey Klaes!
Misschien als je wat preciezer bent, kunnen we je gerichter helpen. Wat zoek je precies? Is eea nog te koop in de gangbare elektronica vakhandel? Hmm ja kastdelen, dan moet je al snel op zoek naar sloop-9638ers.... Kun je niks gebruiken van die passieve Philips doos, die er zoveel op lijkt?
Groet,
[%sig%]
Vergeet die passieve 'doos' maar Thomas, afmetingen van m'n 9434 zijn anders dan de 9638. 9434 is bijvoorbeeld 12 cm hoger dan 9638 (omwille van bassresonator).
Beste Thomas,
Wat ik b.v. mis is 1 aluminium afdekplaatje welke voor op de versterker zit.
Tevens missen bij 2 F9638 de veertjes die dit aluminium klepje dicht houden.
Tevens kan ik natuurlijk altijd reserve onderdelen voor de versterker module gebruiken. Echter ik kan tot op heden bij alle electronica onderdelen nog nieuw krijgen, of althans vergelijkbare onderdelen.
Ik heb ook nog een 587 staan waar de aluminium lijst die ronde de box loopt kapot van is. Ook hier zoek ik een nieuwe voor.
Ik hoor het wel,
Klaes
heb je philips zelf al geprobeerd ? zou me niks verbazen als ze ergens achterin een van hun stoffige magazijnen nog wat hebben liggen.....
[%sig%]