Te koop aangeboden:
1 set MFB boxen met automatisch dovende ledjes 22RH544/OOR
1 set MFB boxen met constant brandende ledjes 22RH544/50R
Alle 4 de boxen zijn 1,5 jaar geleden helemaal nagekeken Γ‘ β¬ 125,00 p.st.
Hoop dat ik er dat bedrag toch minimaal voor kan beuren.
Kortom β¬ 250,00 per setje.
Voor de echte Motional Feedback Freaks moet dit geen probleem zijn π
π veel succes!
volgens mij ben je 2x te duur k,heb net een hele nette set verkocht voor
100e compleet nagezien en afgeregeld maar ondanks toch succes met de verkoop .
kappie
@kappie wrote:
volgens mij ben je 2x te duur k,heb net een hele nette set verkocht voor
100e compleet nagezien en afgeregeld maar ondanks toch succes met de verkoop .kappie
Bedankt voor de tip. Dat ik er 250 per set voor zou krijgen had ik al een beetje uit mijn hoofd gezet. Ik wilde alleen maar aangeven dat het 2 prima setjes zijn. En daarmee bedoel dat men beslist geen 50 euro per setje hoeft te bieden.
gevoelsmatig denk ik dat als je β¬250 krijgt voor alle 4, je wel goed zit.
maar het blijft lastig inschatten.
ik zou zelf geen extra geld willen neerleggen voor afgeregelde 544's, want dat wil ik zelf doen.
Maar aan de andere kant kan ik me ook heel goed voorstellen dat het juist een pre is voor veel mensen die daar dan ook weer wat meer voor over hebben.
dat ze er mooi uit zien in combinatie met goede foto's (de jouwe zijn mooi en mooie foto's heb je wel) levert m.i. wel een hogere verkoopprijs op.
maar die van jou hangen aan het plafond, als de koper dat ook wil doen is er niks aan de hand. zo niet zit je vermoedelijk weer met gaten in de kast, daar zit toch ook weer niet iedereen op te wachten.
daarom is het moeilijk precies te voorspellen waar je uitkomt, wat dat betreft blijf je je toch verbazen op MP en Ebay (vooral Ebay DE)
succes met de verkoop in ieder geval!
Remi
@Remi wrote:
dat ze er mooi uit zien in combinatie met goede foto's (de jouwe zijn mooi en mooie foto's heb je wel) levert m.i. wel een hogere verkoopprijs op.
maar die van jou hangen aan het plafond, als de koper dat ook wil doen is er niks aan de hand. zo niet zit je vermoedelijk weer met gaten in de kast, daar zit toch ook weer niet iedereen op te wachten.
Remi
Hoi Remi,
Bedankt voor het advies.
De boxen zien er prima uit. Geen beschadigingen o.i.d. De boxen hebben geen boorgaten voor de ophanging. De boxen zitten nl. geklemd tussen een zachte foamplaat.
@Hestiel wrote:
De boxen hebben geen boorgaten voor de ophanging. De boxen zitten nl. geklemd tussen een zachte foamplaat.
da's een pluspunt!
het is misschien niet verkeerd om dit ook in de advertentie te vermelden
groeten,
Remi
Helaas !!! de boxen zijn inmiddels al lang verkocht. Deze advertentie mag door de systeembeheerder verwijderd worden.