ja ik zag je op MP al aardig vegen π
2e eindversterker? om set 2 compleet te maken of zet je 'm in het vet voor over 30 jaar?
@Remi wrote:
2e eindversterker? om set 2 compleet te maken of zet je 'm in het vet voor over 30 jaar?
Tweede om compleet te maken en een derde voor in het vet. De Philips woede was een mooie manier om hoofd te reinigen en testen audio. Dss930 prachtig stereobeeld maar klinkt mij te veel als een super autoradio (Grapje heren!!!). Moet gewoon kiezen.
Dat tda geluid van de dac960 en de labset vind ik echt prachtig op de fb825's en buiten dat, heb echt geen ruimte vooralsnog voor meer.
32 KHz had DAT toch ook in LP mode?
o dat weet ik zo niet, zegt me niks. ik dacht dat de DAT op 48kHz sampled
@Takes wrote:
@Remi wrote:
2e eindversterker? om set 2 compleet te maken of zet je 'm in het vet voor over 30 jaar?Tweede om compleet te maken en een derde voor in het vet. De Philips woede was een mooie manier om hoofd te reinigen en testen audio. Dss930 prachtig stereobeeld maar klinkt mij te veel als een super autoradio (Grapje heren!!!). Moet gewoon kiezen.
Dat tda geluid van de dac960 en de labset vind ik echt prachtig op de fb825's en buiten dat, heb echt geen ruimte vooralsnog voor meer.
nee ruimte...da's lang geleden, ik moet m'n quote aanpassen π
@Remi wrote:
... Dss930 prachtig stereobeeld maar klinkt mij te veel als een super autoradio (Grapje heren!!!) ...
Ik ben het helemaal met je eens. De DSS930SE is gewoon beter. π Als ik ooit nog eens zo'n setje op de kop weet te tikken dan gaan de gewone DSS-en in de aanbieding... Uiteraard zijn die dingen in NIEUWSTAAT zonder vlekken, krassen deuken, beschadigde verf of wat dan ook... Ik koester mijn apparatuur. π
P.S.: ik heb de DSS-en van Cyberjantje hier staan, heb er nog betere en nog duurdere elco's ingezet als in de mijne. Ja, die vent is zo'n stiekeme miljonair dus die kan het zich veroorloven hahaha. π Van die EXTREME LOW ESR 105Β° C types. Wat een verschil maakt dat uit, ongelooflijk! Die van mij gaan dus zeer binnenkort weer uit mekaar LOL.
Groetjes. π