Beste Forum-Leden,
Ik heb het volgende te koop staan :
22 AH 585 - Elektronische HiFi-Luidsprekerboxen met Motional Feedback systeem.
Ik weet dat jullie er veel vanaf weten maar ik zet toch maar even de gegevens erover neer haha! π
Twee ingebouwde versterkers: een 30 Watt voor de lage tonen en een 5 Watt afzonderlijke versterker voor de hoge tonen. Het motional feedback systeem maakt een ruimere lagetonenweergave vanaf 35 Hz mogelijk zonder vervorming of kleuring. Via het MFB systeem wordt elke foutieve luidspreker trilling direct automatisch gecorrigeerd. Dit wordt onder andere bereikt door de versnellings opnemer in de lagetonen luidsprekerbox en de speciale correctieschakeling. Zeer vlakke frequentie karakteristiek. Afzonderlijke luidsprekers voor lage- en hoge tonen weegave. Electronisch scheidingsfilter. Zeer compact: inhoud 10 liter. Aansluitmogelijkheid op elke versterker of voorversterker. De boxen kunnen onderling worden doorverbonden. Hierdoor kan het vermogen per kanaal naar wens worden vergroot. Elektronische net-schakelaar die de box automatisch in- en uitschakelt. Houten kast met donker essenmotief. Afneembaar front. Afmetingen: 349 x 229 x 197 mm.
Technische gegevens:
Frequentiebereik 35 - 20.000 Hz; Ingangs impedantie 30.000 ohm voor aansluiting op een voorversterker. Lagetonen versterker: uitgangsvermogen 30 watt Hogetonen versterker: uitgangsvermogen 5 Watt Scheidingsfrequentie: 4000 Hz.
Luidsprekers: lage tonen en hoge tonen
Ze zijn beide nog in perfecte staat en alle kabels zitten er bij.
Voor een redelijk bod mag die weg.
Als er eventueel intresse is dan wil ik gerust enkele foto's van de luidsprekers maken, hij kan ook bij mij thuis bekeken worden.
Als u intresse heeft dan kunt u me PM'en of via de telefoon bereiken.
Telefoonnummer is 0610536409
Staat ook op marktplaats.
Zoeken onder ''Te Koop: Philips Motional Feedback 585''
Foto's heb ik van deze site gebruikt, echte foto's kunnen bij intresse gemaakt worden of hier bij mij thuis bekeken worden.
Met Vriendelijke Groet,
Luc
luc, wat vraag je voor de boxen ?
dat zullen deze dan moeten zijn:
http://link.marktplaats.nl/18688435 7"> http://link.marktplaats.nl/186884357
Dat is juist! π