Ik heb deze 790 te koop in nette staat met originele handleiding, en manual.
Prijs: 30 euro.
sorry, versterker moet reciever zijn.( ingebouwde tuner )
Toch niet toevallig dat ding van 10 Euro bij de Emmaus? π
[%sig%]
Nee Thomas, dit is een hele mooie uit Doetinchem en omstreken.
Daarbij komt dat IK de originele handleining en manual erbij hebt, (en er netjes bij verkoop )
ook heb ik nog een set 22rh/457's te koop met de 161 t4 tweeters.
( gaan nog beter als de 160's )
geen echte reciever-freaks meer vandaag de dag ????
25 euro dan ?
Martijn,
Denk niet dat het aan je prijs ligt, maar ik merk de laatste tijd overal dat er vrij weinig interesse is in apparatuur. De markt lijkt verzadigd. Plus dat de "slechte" economie wellicht ook bij de verzamelaars parten begint te spelen. Ik zou zeggen laat het ding rustig staan, inclusief de advertenties. Straks ben je vergeten dat je 'm had en dient zich ineens iemand aan...
Succes!
[%sig%]
Dankzij die slechte economie ruimt iedereen op om wat extra centen te verdienen. (je moest eens weten watvoor huisraad mijn vrouw te koop aanbiedt op marktplaats)
Omdat marktplaats zo "open" is, worden de prijzen wel relatief laag. Als ik iets nodig heb rees ik tegenwoordig niet meer direct naar een winkel.
Voor de verzamelaars is het ook interessant: naar mijn mening is audioapparatuur uit de jaren 70/80 bijzonder goed van kwaliteit, en nu voor relatief weinig geld te koop.
Ik geef liever 500 eur uit voor een 20-30 jaar oude superset dan 250 voor zo'n nieuw glim ding ...
[%sig%]
Hoi Martijn,
Voor 25 Euro wil ik 'm wel van je overnemen hoor...
Gr.
Gijs.
Prima Gijs, ik mail je mijn adress wel effe
Herman,
Willen wij wel weten wat jouw vrouw allemaal aanbiedt op marktplaats??? π
Maar je hebt gelijk, ik geef ook vΓΒ©ΓΒ©l sneller geld uit aan oude (bewezen degelijke) apparatuur dan dat ik nu de Megapool binnenstap voor zo'n eng, plastic wegwerpapparaat...
[%sig%]
Thomas, het zijn vandaag de dag inderdaad enge plastic materialen.
Gijs is de mail aangekomen ?? ( over de 790 )
Mensen de 790 Reciever is ook nog te koop !