Hallo luitjes,
Ik heb ze een tijdje geleden gekocht bij de kringloop, schoongemaakt en gerepareerd, er een tijdje mee gespeeld en beluisterd.
Maar nu begint de flat helemaal vol te lopen en mogen ze weer naar de volgende liefhebber om er mee te spelen en naar te luisteren.
1 setje 22RH497 ingekort snoer
1 setje 22RH427 dubbele woofer orgineel snoer
beide afm: h 54cm b 41cm d 22cm
1 setje 22RH466 ingekort snoer
h 49cm b 33cm d 22cm
1 setje 22RH496 orgineel snoer
h 46cm b 35cm d 22cm
Alle boxen zijn 20 euro per setje, en kunnen na afspraak in Eindhoven beluisterd en opgehaald worden.
Joop
Joop,
Ik heb wel interesse in de 497 en 496.
Marnix
Ik heb de 2 setjes die Marnix heeft besteld ook al, anders had ik zeker intresse....
Marnix, je hebt post.
Hmmmmmm....ik heb wel zin an die set 427........
Was er al eerder naar op zoek, maar toen heb ik maar "genoegen genomen" met een setje 426.........haha.
Groeten,
Tom.
[%sig%]
Als iemand ooit de 22 RH/498's tegenkomt mag ie mij gelijk bellen.
Oeps.............mailen bedoelde ik.
Hallo Tom,
Bij nader inzien wacht ik nog even met het wegdoen van de 427's. Ik wil ze nog even aan wat luisterproeven onderwerpen, en misschien zelfs een modificatie zoals op http://www.hsi-luidsprekers.nl/modificatie.htm beschreven.
Ik moet zeggen dat de 427's een stuk beter opgebouwd lijken te zijn dan de 497's. Dikker hout (front = 18mm), meer dempingsmateriaal, modernere drivers. Maar er zit een jaar of 5 verschil in die speakers.
Ik heb trouwens nog steeds voor 20 euro een setje 22RH466's over voor de liefhebber.
Joop
[%sig%]
Bericht bewerkt (06-06-2004 18:10)
Ik zou ze wel willen hebben voor 20 euro (indien origineel), alleen die afstand heh 🙁
[%sig%]
Zeker zijn ze orgineel - ze zijn nog nooit open geweest. Alleen het orginele snoer zit er niet meer aan, maar dat was toch veel te dun en te lang en dus onbruikbaar. De kasten zijn wel een beetje gehavend.
Joop,
Zijn de 496's en de 497's al verkocht ??
[%sig%]
Ja die heeft Marnix al opgehaald. Ik heb nog een setje RH466's over.
Als die andere geïnteresserde die RH466 niet komt halen heb ik ook wel interesse......
Ik verzamel "setjes".......heel de reut van één bouwjaar is een setje.....alleen seventies....daarna staat het design me totaal niet aan.
Zoek voor mijn 752 zonder MFB-uitgang nog een set speakers.....dus RH466 zou leuk zijn..... RH467 uiteraard beter, maar ik zeur niet graag. Mijn 720-receiver moet het ook nog stellen met een set 426......wachtende op 427.........
Wil de eerste gegadigde niet in de wielen rijden, maar als die transactie niet lukt houd ik me aanbevolen.
Groeten,
Tom.
P.S. Wachtende op je experimenten met de 427-set.........
[%sig%]
Beste Tom,
ze mogen wat mij betreft naar je toe!
groet
Freddy
Van mij ook, mail maar voor een afspraak.
Joop - Eindhoven