Hallo luitjes,
Ik doe er niks mee en de flat begint vol te groeien, dus mijn setje Philips 22 AH 585 / 00R MFB boxen kan hier in Eindhoven opgehaald worden.
Een van de units mist het MFB logo en is licht beschadigd aan de bovenkant aan het aluminium lijstje en de lak. De andere is onbeschadigd.
Verder klinken ze goed - je mag ze uiteraard beluisteren. Het orginele 6 of 7 meter lange netsnoer zit er aan en is niet vergeeld of vuil.
De prijs?
Alles wat ik meer krijg dan 50 euro (wat ik er zelf voor betaald heb) is meegenomen en gaat naar Artsen zonder Grenzen. Dat kun je controleren, want als je ze op komt halen maak ik direct het meerdere via internet over naar AzG. Hoe meer hoe liever! Ik wil ze eigenlijk aan het eind van het weekend verkocht hebben.
Joop
ps: foto op
(1MB)
[%sig%]
Bericht bewerkt (05-12-2003 13:47)
Hoi Joop.
Dat is het beste wat ik in tijde op de site hebt gezien. :applaus:
Iemand die niet voor eigenbelang MFB boxen verkoopt maar ten behoeve van een goed doel.
Joop petje af. (Y)
Dat de mensen hiervoor maar eens een megabedrag voor mogen bieden.
Wim
[%sig%]
Bericht bewerkt (05-12-2003 17:55)
hier komt ie
mijn bod is € 100,00
en nu maar hopen dat er nog iemand is die het goede doel steunt.
ze zien er in ieder geval uitstekend uit
Marinus
Joop, Marinus,
WOW. Zo'n dingen zie je niet vaak meer tegenwoordig. Ik vind het een schitterend initiatief, Joop, dat je de opbrengste van deze boxen op deze manier ten goede doet komen. En Marinus, een schitterend bod! Tenzij er nog iemand overbiedt, wens ik jullie beide heel veel succes!
Groeten,
[%sig%]
Hoewel nieuw in het forum (de hoeveelste Bart ben ik eigenlijk?) wil ik Artsen zonder Grenzen best met een extra 25 euro sponsoren.
Al was het alleen al om dit initiatief te steunen!
En natuurlijk als uitbereiding op mijn 2 541-jes.
125 euro dus.
Groeten, Bart
Mooi bod Bart!
Ik wacht nog even tot morgen (zondag) middag voor ik je een mailtje stuur voor een verdere afspraak. Er was ook via email geboden maar tot nu toe ben je de hoogste bieder.
Joop
Om deze draad even af te sluiten (want ik blijf er emailtjes over krijgen): de MFB585's hebben bij Bart een nieuw tehuis gekregen, en de meerprijs van €75 is naar Artsen zonder Grenzen overgemaakt.
Bij de demonstratie bleek overigens dat 1 van de boxen toch iets mankeerde: dan kwam er geen hoog meer uit, en dan weer geen laag.
Na wat kloppen en doorsolderen bleken de contacten van het luidspreker relais een (klopgevoelige) overgangsweerstand te hebben tussen 10 en 10.000 ohm. Met een schoonmaakaktie was dat helemaal verholpen.
Overigens kun je contacten van relais en schakelaars vaak ook weer goed krijgen door er simpelweg flink wat stroom doorheen te jassen, al in en uit schakelend (enkele amperes).
Joop
Joop,
Gefeliciteerd met deze mooie verkoop, en de schitterende actie naar Artsen zonder Grenzen toe. Ik ken het relais probleem, maar heb dit laatst subtiel opgelost in mijn 586 door gewoon de contacten van het relais in te spuiten met wat contaqctspray, en deze daarna weg te vegen met wat keukenpapier.
Probleem opgelost!
[%sig%]
Is dat niet een tijdelijke oplossing Thomas? Kans op terugkeer mogelijk.
Nouja, dan ben ik over 20 jaar genoodzaakt de box weer open te maken... 🙂
[%sig%]
Sorry Joop, maar ik was er nog niet aan toe gekomen om, zoals afgesproken, een berichtje te schrijven. Zoals ik je inmiddels al wel per mail had leten weten werken ze nu vlekkeloos (in een 4.0 opstelling met mijn 541's als rear).
Omdat ik toch de afdichting wilde vervangen (de achterplaat was er immers vanaf geweest) de achterplaat in eerste instantie maar met 4 schroefjes vastgezet. Laat ik natuurlijk prompt de overige 8 bij Joop liggen! En die lagen vrijdag al in mijn brievenbus. Perfecte service dus!
En om het verhaal helemaal compleet te maken voor de overige lezers: de beschadiging waar Joop het in zijn "advertentie" over had zijn een paar hele kleine krasjes. Voor de rest zijn ze eigenlijk in nieuwstaat!
Ik ben er dan ook heel gelukkig mee.
Bart