Bij deze zoek ik voor mijn goed werkende set 545's een goed tehuis, samen met een 572 voorversterker en een 673 tuner. Daarbij twee nieuwe reserve 545 bas-speakers (nog in de doos) en twee nog werkende 532's. De 545 missen de klapdeurtjes aan de voorkant, verder in gave staat.
Alles in ΓΒ©ΓΒ©n koop. Bieden per e-mail. De hoogste bieder ontvangt persoonlijk bericht.
[%sig%]
Zo dan... En nu maar kijken of er nog iemand twee van die lelijke grote boxen wil hebben π
[%sig%]
Zoals jullie reeds weten zijn twee van die 'lelijke' grote boxen bij mij welkom. Jammer dat ze alleen icm een set tuner/preamp aangeboden worden, hoewel dit wel een heel mooi stetje is.
Ik doe natuurlijk een poging.
Marnix
Is er een prijsindicatie? Anders kan het toch gedeeld worden?
[%sig%]
Aan wat voor richtprijs kunnen we gaan denken?
Ik ben bang dat dit een topic gaat zijn met vele vragen en weinig antwoorden... jammer!
[%sig%]
Die indruk kreeg ik ook een beetje.
Ik heb al 50 euro geboden...
[%sig%]
Weinig reactie ook via email, deze man gaat voor de echte hoofdprijs neem ik aan. Maar ik vindt wel, als het om zoveel geld gaat ,dat je wel wat meer informatie mag krijgen en niet alleen van de hoogste bieder krijg een mail, want dat lijkt me logies π
[%sig%]
Misschien moet deze advertentie maar off topic.
Zeg een richtprijs en ga anders op marktplaat.nl staan met de spullen.
Wim
Wim,
Helemaal mee eens.
Wat dacht u van 300 euro ? Geen idee waar ik beginnen moet, dus maar zo. De 532 is het minst waard, dus feitelijk gaat het om de 545
mvg Gerben van der Maten
Gerben,
Wat zeg je me nou? 532 het minst waard? Hmmm..... ik denk dat die kreet weer een discussie op zich vormt, maar ik stel voor dat we die, indien er belangstelling is, in een passende omgeving houden (lees: nieuw topic).
[%sig%]
En wie heef de mail ontvangen ? volgens mij niemand .
300 euro voor een set 545 klinkt heel redelijk.