Medefreaks,
Ik heb de set gescoord, tezamen met twee nieuwe reserve woofers.
Ze klinken nu al geweldig terwijl ze nog niet nagezien zijn.
Ik heb nu de verzameling compleet.
Een blije Marnix
Proficiat ....
Goed klinken ??? mag ook wel met deze dure aankoop !!!
Wat sommige mensen er voor geven jonge jonge
Hier op het forum ook nog eentje die voor een set 567 €600,00
vraagt, hoe durven ze.
Hallo,
Zijn de 572 v-versterker en 673 tuner beiden nog te koop ?
M.V.G.
Maarten.
Hoi Marnix.
Van harte gefeliciteerd met de 545.
Ook voor jou kan 2004 niet meer stuk.
Veel luister plezier gewenst. (Y)
WIm :D:D
Marnix,
Zeer hartelijk gefeliciteerd met je aankoop, eens kijken wie nu in jouw huiskamer de wedstrijd gaat winnen: 499 of 545???
Verder schrijf je dat de collectie compleet is... bezit je nu alle MFB's of alle 54x modellen?
Groeten ne nogmaals gefeliciteerd!
[%sig%]
Thomas, Wim, Maarten,
Ik bedoel dat mijn 54x serie én mijn totale (Philips) collectie compleet is, ik heb dus zogezegd alle modellen t/m de 9638 aan toe.
Zoals Wim al zegt kon en kan mijn jaar niet meer stuk.
De apparatuur staat nu allemaal op zolder waar het toch wel dringen is geworden.
Tzt wil ik in de woonkamer een test doen met de 9819, 499 en de 545. voor zover ik nu kan beoordelen hebben echter de passieve kasten een (nog) grotere ruimte nodig om goed tot hun recht te komen (mogelijk iets voor de volgende meeting, als ze allemaal in mijn auto passen).
Voor zover ik weet zijn de overige apparaten (tuner/pre-amp, 532) nog niet verkocht.
Marnix
Marnix,
Wederom gefeliciteerd, dan ben je me voor. Ik heb de MFB collectie ocmpleet op de 585 na, die komt hopelijk komende maand.
Trouwens, ik weet nog een mooie vito te koop 🙂
[%sig%]
Thomas,
Mijn station vind ik al groot genoeg, vrouw en kinderen moeten af en toe ook 'riant' meekunnen.
Marnix
Beste allemaal,
Toen ik een paar dagen na het oorspronkelijke plaatsen van mijn oproep wilde reageren op jullie reakties, was de website uit de lucht. Tientallen mensen hadden mij mails gestuurd.
Ik had geen idee wat de 545's boxen waard waren, maar het hoogste bod was flink wat geld (nog ruim meer dan wat Marnix heeft betaald).
Ons stonden ze eigenlijk in de weg, en een collega verwees me naar deze site. En we zijn blij dat ze bij een echte liefhebber zijn terechtgekomen.
De 532's en de pre-amplifier willen we voorlopig nog even houden, maar de tuner is nog te koop. Helaas technisch met wat vraagtekens (soms wordt hij wat schel), maar wel nog mooi om te zien. Wij willen een tuner die gewoon voorkeurzenders heeft.
Groeten,
HGT
De tuner wil ik wel overnemen
wilt u mij mailen aub
vr groet
Bert
[%sig%]