De naam en de woonplaats van de aanbieder geven te denken...
AndrΓ©, zou het misschien een idee zijn om tevens een copy van de advertentie te plaatsen, cq alleen de relevante tekst. Het valt mij namelijk op dat bij oudere topics de link naar de advertentie niet meer werkt, omdat de advertentie niet meer actueel is (verwijderd) en de daarop volgende commentaren niet meer duidelijk zijn voor een late lezer.
Phillip(us)
Bijvoorbeeld: http://www.hear.nl/2dehands/index.htm
Te koop aangeboden: dss luidsprekers te koop
Geen foto
Advertentie nummer: 59272
Datum geplaatst: 23/06/2006
Kontakt: enters
zaandam,
nl
Telefoon:
Website:
Advertentie tekst
in perfekte staat aangeboden set dss 930 digitale luidsprekers incl.standaards,boekjes en controller
voor 800 euro
Phillip(us)
hihi π DSSen in Zaandam? Daar woon ik π
...of zou het een testje zijn? Iemand die wel eens wil weten wat een setje 545's nou ongeveer waard is? Geen foto, summiere tekst, geen serieuze naam, geen andere advertenties... Geeft te denken. π
Iemand al contact opgenomen met de verkoper?
Paul
Het geeft ook te denken dat er β¬600,- wordt geboden zonder foto of nadere beschrijving van de toestand van de set.
dan ben je ook niet fris... of wanhopig π
Als we toch bezig zijn, hier nog een voorbeeld:
Philips RSQ8P high end ribbon
Contact informatie
Geplaatst door: rsq8p
Lokatie: uden NL - Noord-Brabant
Laat alle advertenties van rsq8p zien
Advertentie informatie
Merk: PHILIPS RSQ8P
Prijs: notk
Te koop van: Particulier
Omschrijving
PHILIPS RSQ8P hoog/midrange ribbon-speakers.
Grootste uitvoering ( 22 x 19 cm ; gewicht : 4.5 kg./stuk)
Op gebied van ribbon/magnaplanar de absolute wereldreferentie.
Enkele -unieke- spec's :
Volledig vlakke frequentie-curve van 1500-30000 hz ; inzetbaar va 1100 hz (!!)
Volledig vlakke impedantie-curve
Rendement : 92 db
Belastbaarheid : 350 w rms
2 stuks; nieuw in doos
prijs : notk
Maar goed, de vraag blijft dus of het practisch/zinvol is om de inhoud van de advertentie naast de link weer te geven... ?!?
Phillip(us)
Was nog even op Hifi.nl (2e hands) aan het struinen, toen deze opviel:
Contact informatie
Geplaatst door: darth_vader
Telefoon: 0629564190
Lokatie: Zaandam NL - Noord-Holland
Laat alle advertenties van darth_vader zien
Advertentie informatie
Merk: Philips dss 930
Prijs: 700
Omschrijving
Prachtige set dss luidsprekers met standaards, controller, boekjes en afstandsbedieningen
Duidelijk dus dezelfde als van mijn eerste voorbeeld !
Phillip(us)
Hmm een bod van 555 op 545 π nou de duivel zelf nog die biedt vast 666
Wat is er zo speciaal aan die 545 toch? Zo indrukwekkend vond ik ze nou ook weer niet. Zijn best groot, en als je een 499 hebt blaas je er onderdoor (hΓ¨ Marnix π )
@Phillipus wrote:
Was nog even op Hifi.nl (2e hands) aan het struinen, toen deze opviel:
Contact informatie
Geplaatst door: darth_vader
Telefoon: 0629564190
Lokatie: Zaandam NL - Noord-Holland
Laat alle advertenties van darth_vader zienAdvertentie informatie
Merk: Philips dss 930Prijs: 700
Omschrijving
Prachtige set dss luidsprekers met standaards, controller, boekjes en afstandsbedieningenDuidelijk dus dezelfde als van mijn eerste voorbeeld !
Phillip(us)
best een goed plan, want inderdaad kan een bijzondere advertentie snel verdwenen zijn en dat leest wat lastig.
wat ook lastig leest zijn de lange links die er nu staan.
deze kan je ook korter maken door wat te schuiven en een eigen korte tekst toe te voegen, zoals hieronder waar precies dezelfde link staat:
>klik hierop<
de clou is dat je voorheen
gekopieerde link invoerde
Nu heb ik het volgende gedaan:
>klik hierop<
direct achter de eerste url is een = teken gezet met daarachter de gekopieerde link, en dan pas de rechte haak.
vervolgens een eigen tekst (>klik hierop<) en dan afsluiten net als voorheen met het rechter url blokje.
klaar is kees en iedereen weer happy 8)
Nog eens even terugkomen op de 545's: heb vrijdag gemaild om wat foto's of aanvullende info, maar heb niks van onze vriend uit Eindhoven gehoord.
Ben benieuwd of het hier om een serieuze aanbieding gaat. Heb zo m'n twijfels...
'k Zit hier een beetje op m'n eigen messages te reageren π³ , maar goed - intussen zijn op de site foto's aan de advertentie toegevoegd. Moet dus waarschijnlijk toch concluderen dat de speakers daadwerkelijk bestaan. Aardige kans dus, om deze joekels te bemachtigen...
Een poosje geleden ( eind april of zo ) was er eens een man uit Eindhoven die een labset met een setje 545's bij het vuil had gevonden.
Wellicht is het deze persoon wel.
zou het niet eind maart geweest zijn? of 1 april? π
kriebel!
700 Euro al geboden op de 545 π―