Martijn,
Ik heb alles bij elkaar momenteel zo'n 35 tot 40 objecten, die het huis in principe niet hoeven te verlaten.... en dan zijn dat alleen nog de objecten met een stekker eraan waar Philips op staat!
[%sig%]
Cool Thomas...............Philips rules !
Mensen ik heb hem, 1 probleempje (klein) Als de stroom erop staat, en je drukt op POWER, dan hoor je het relais wel tikken.............Maar daar houdt het dan ook bij op.
Contakjes nagekeken of ze los zaten, was niet het geval.
Verder ziet hij er nog aardig mooi uit !
Als iemand iets weet hoor ik het graag.
Groet: Martijn'79
Ook de verlichting doet niks...............ergens sluiting misschien ?
Iemand met een goed bod mag hem komen halen !
SORRY MENSEN!!! VERGISSING!! ECHTER EEN SET MFB'S ER OP AAN TE HEBBEN GESLOTEN WERKTE ALLES NAAR BEHOREN. DING WERKT ALS NIEUW EN ZIET ER OOK NOG GOED UIT. DIT VERANDERT NATUURLIJK OOK WEL IN DE PRIJS.
HIJ IS TE KOOP, MAAR NIET VOOR EEN PRIKKIE (BEGRIJPELIJK)
MARTIJN
[%sig%]
Wat een geluid zo'n ding teweeg brengt op een set 532, niet gering.
Ik heb het volume net 2 tikken open, en de loudness uit.
Laat staan een set 545 erop !!!!! BRUUT
martijn'79 schreef:
Je hebt helemaal gelijk....
en wat een geluid met een setje jamo .....
groeten
Leendert
> Wat een geluid zo'n ding teweeg brengt op een set 532, niet
> gering.
> Ik heb het volume net 2 tikken open, en de loudness uit.
>
> Laat staan een set 545 erop !!!!! BRUUT
[%sig%]
Het is dan ook een blijvertje geworden voorlopig................SORRY mensen voor die rare wisselende beslisingen.
Ik heb hem net , en ik denk dat ik hem eerst helemaal laat nakijken,en ook een tijdje uitprobeer, voor ik er spijt van krijg !
Ik dacht eerst dat de ene mfb-532 kapot was ( rechter kanaal) maar dit blijkt aan de pre-amp te liggen, op moment 2x links aan 't draaien, nu geen enkel probleem.
Ik weet nog niet wat er aan scheelt ( 2xrechterkanalen) Maar hoop hier spoedig meer over te weten !
Martijn,
Ik ben erg blij dat je zo tevreden bent met je nieuwe aanwinst, maar zou je -ALSJE ALSJEBLIEFT wat KLEINE dingen in de gaten willen houden, met betrekking tot het Forum?
- Deze topic ging oorspronkelijk over een Lab Set op eBay, maar door jouw 572 verhaal is het nu "jouw topic" geworden. Off-topic dus! Als je iets wilt vragen of vertellen, maak dan zelf een topic aan en beperk je alsjeblieft tot die topic, om te voorkomen dat je gesprek verspreid over diverse topics plaatsvindt. Dit is niet alleen rommelig maar ook verwarrend!
- Je hebt de mogelijkheid om een eerder geplaatst bericht te bewerken, je kunt hieraan dus informatie toevoegen of erin wijzigen. Het doen van een groot aantal posts onder elkaar met (nauwelijks) relevante informatie is voor de lezer best vermoeiend....
Zie dit niet als een persoonlijke aanval, want ik mag je ontzettend graag, we blijven met zijn alle MFBfreaks. Maar toch moet er iemand de concïerge zijn die de rotzooi opruimt, en helaas ben ik dat in dit geval...
Groeten!
[%sig%]
O.k Thomas.............thanx.
Mensen ,ik ben ook in het bezit geweest van deze Labset Van +/-1978 -89(groots/ weergaloos) .Wel een paar keer duur defekt geraakt (eindtrappen vervangen) Mogelijke oorzaak onjuiste impedantie van toegepaste luidsprekers(Jamo 4 weg 240 watt contienu 8 ohm Basreflex) vgl opgave van ph. serv. centr. toch wat kwestbaar bij lage weerstanden,mischien wel intressant , voor die en gene om daar rekening mee te houden.In die periode had Ph. geen passende Luidsprekers voor zover ik mij nog kan herinneren. Daarna verkocht. Zou het nog wel eens willen horen en zien.Is er misschien weer een Meeting op komst. Heb nog wel andere mfb-items tot genoegen ,maar die horen hier niet thuis in deze topic. Over een aanstaande meeting zou ik dus graag geinformeert willen worden.want dan ben ik zeker aan wezig! Bijvoorbaat dank.Met vriendelijke groeten.Jos
Jos, kan ik hieruit opmaken dat je geen Philips-LAB objecten meer bezit ?
Ik zoek namelijk nog een power-amp van deze serie.
Die zoek ik ook, maar zal wel moeilijk worden.
Marinus
Ik zoek er ook 1
we houden vol, de tuner is ook gelukt en is weer op en top !
(er zitten veel lampjes in)
Bert
[%sig%]