@Ernst wrote:
.. en een mooie dfa888 is aangeschaft!!
Ernst
Gefeliciteerd! π π π
Ik heb de DSS-en om naar muziek te luisteren; ik hoef dus in principe geen (aparte) versterker. Ik wil wel nog zo'n klein THX-DTS setje maar het meeste goedkope spul gaat binnen 2 jaar stuk (ik spreek uit ervaring). Ik heb ook eerlijk gezegd geen idee wat er momenteel nog betrouwbaar is... Ik hoef geen 7x150 Watt Marantz kanon want dan heb ik binnen no time een gele kaart in de brievenbus van onze vriendjes met die blauwe petten. πΏ Het moet klein, fijn maar wel degelijk zijn. Iemand een idee? Infinity of Yamaha?
Groetjes. π
een oudere yamaha is prima geschikt hoor!!
ik heb een dsp-A2 en die is uitermate geschikt..
ook voor mfb ivm de preouts
daarnaast heb ik de sony DA50ES , ook een mooie DTS-er
....kijk op Marktplaats!!
Ernst
Sony? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVER!!!
ADMIN: PERMBAN REQUEST FOR FILTHY LANGUAGE!!! π
Groetjes. π
@m0vieman wrote:
Sony? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVER!!!
ADMIN: PERMBAN REQUEST FOR FILTHY LANGUAGE!!! π
Groetjes. π
sony wordt gezegt door mensen met een spraak probleem maar is echter ZONIET!!
Ik ben benieuwd wat je van de DFA-888 vindt.
Zo'n DSP heeft ook een digitale decoder, althans de modernere zoals de A5
Die klinkt ook niet slecht.
ff wennen, die oudere 16 bits dac... ik ben Mash van Technics gewend, maar hij klinkt lekker "rond". volume regeling is perfect, je kan hem ook heeel goed zacht zetten!!
Ernst
Waarom geen philips?? Ik gebruik al zeven jaar naar volle tevredenheid (en betrouwbaarheid!) twee philips FR975's. Mooie receiver met dts en veel aansluitmogelijkheden, levert 95 echte watts aan 8ohm (in een Duitse test gelezen destijds) en is zeer gebruiksvriendelijk en compact...Tegenwoordig al voor een 100 eurootjes te krijgen. Of een FR965 (60 watt per kanaal). T is maar een suggestie... π³
bijv. de rear speaker aansluitingen zijn wat klein uitgevoerd, terwijl het met een dts versterker om volwaardige rear kanalen gaat!!
@Tom wrote:
Waarom geen philips?? Ik gebruik al zeven jaar naar volle tevredenheid (en betrouwbaarheid!) twee philips FR975's. Mooie receiver met dts en veel aansluitmogelijkheden, levert 95 echte watts aan 8ohm (in een Duitse test gelezen destijds) en is zeer gebruiksvriendelijk en compact...Tegenwoordig al voor een 100 eurootjes te krijgen. Of een FR965 (60 watt per kanaal). T is maar een suggestie... π³
Hoi,
Met alle respect hoor maar om tegenwoordig nog Philips te kopen voor de kwaliteit en duurzaamheid dat kun je mijns inziens helaas vergeten. Dit heeft overigens NIKS met negativiteit te maken maar het zijn enkel en alleen feiten. Op de diverse consumentensites lees je er alles over hoe het thans met de service van het bedrijf gesteld is en ook hoe nonchalant men met klanten omgaat voor wat betreft garantie, reserve onderdelen, etc... Plasma-TV's van β¬ 5000,- of meer die binnen 2 jaar stuk gaan, laserunits van matchline DVD-recorders die het na een jaar begeven, enz enz enz... Om een lang verhaal kort te maken, ik blijf liever Philips spul uit de jaren 80 en 90 verzamelen. Die apparatuur was en is nog steeds oerdegelijk. Wat ik thans wel nog durf te kopen zijn spaarlampen en klein huishoudelijk spul van Philips maar voor de rest... π₯
Groetjes. π