Er zijn meer hondjes die fikkie heten... En deze is zonder vleugeltjes, weer iemand aan het zagen geweest zeker?
inderdaad... dit is toch niet origineel of wel?
Ik weet het niet zeker !
Er zijn weleens mensen op zoek geweest naar modellen zonder zijkanten. Ik zie ze soms in advertenties staan, maar heb het nooit aangedurfd om er een te kopen : ik vind ze mooier met, wie weet is er inderdaad altijd gezaagd als je er een zonder zijkanten hebt.
mijn eerste ooit aangeschafte 280 was zonder het rackmount front.
Ik had hem zoals op de foto. er was niet aan gezaagd!! Hij was origineel zo. De hoekjes waren mooi afgerond en zag er origineel uit..
De originele foto's van deze 280 stonden op de "oude" mfb site bij preamps.
Ernst
Dus toch origineel π
het maakt optisch wel een heel verschil, met of zonder flappen.
zonder lijkt ie een stuk minder heftig, maar kan wel weer beter in een stapel "gewone" hifi spullen staan.
Zou de tuner en de eindversterker dan ook zonder flapjes te vinden zijn?
vast wel...
Hela dat is mijn advertentie.
Zal even opheldering geven.
De bijgevoegde foto heb ik van het net geplukt bij gebrek aan een fatsoenlijke camera.
(bron: http://www.homestead.com/whaan/files/pagemfb.html)
De versterker zelf heeft nog wel de "vleugeltjes""en zijn niet geamputeerd.
Geen iedee of dat ding op de foto origineel is of gemodificeerd is met een zaag . β π
Met rackmount front dus .
groetjes
Jeroen
Kijk.. ik werd al verdacht van het verkopen van mijn zeer gewaardeerde 280 π
Tsja, een goeie eigen foto erbij is vaak toch beter, zeker voor de prijs. Ik zie dat er nu wel vrij laag geboden wordt.
Gewoon ff wachten een goeie 280 is meer waard.
Voor de mensen die het intereseert ik kwam op het net nog een site tegen met de voledige specs van de ah 280 .
mijn versterker is wel al verkocht !!!
http://www.bonvena.de/index.php/Philips_22_AH_280
Jeroen
Potmeters gaan wel degelijk kraken, en dan is het lastig als ze helemaal dicht zijn.
Onderop de print lopen een aantal spoortjes naast elkaar (ergens in het midden) en als je last krijgt van ingangen waar een kanaal van wegvalt kijk dan of er een printbreukje zit op die plek. Blijkbaar toch gevoelig voor temperatuurwisselingen. Maar verder zijn het perfekte apparaten π