Hallo,
heeft iemand van jullie toevallig geen schema (plan) voor de voorversterker 22 AH 572 (HiFi Lab series USA)? Bij voorbaat dank!
Hoi Bart,
Helaas heb ik daar nog niks van......... Mocht je het te pakken krijgen dan wil ik het ook wel graag hebben, kan altijd op de site π
Groeten,
[%sig%]
wauw! labseries π
Kwijl!
Groeten,
- Arend, die bart jammergenoeg niet kan helpen -
[%sig%]
ja leuke spullen uit amerika!!!!!!!
Ik heb zelf de lab serie 673 572 578
Jammer is dat de 578 grotendeels is uitgebrand en heeft mijn speakers de
hifisoundproject 6494 een philipsprodukt uit belgie met 25cm woofers voorzien van een gelijkspanning van 80 volt.
Gevolg de vellen om de oren.
goed nieuws nu ik heb het schema ooit gekregen van een labsbezitter uit servie jaja met de foto's van z'n setje erbij.
Is dus niet plat gebombadeerd.
Marc
ik heb dus dat schema
Da's geweldig Mark!
Hoe geraak ik er nu aan?
Kan je het mij toesturen,
wil desnoods 'je onkosten' compenseren...
MERCI!
De 578 ahhhhh. Daar heb ik er toen ik in 84 stage liep bij philips in amsterdam een stuk of wat van onder de soldeerbout gehad. Een setje eindtorren voor 1 kanaal kostte toen al over de duizend pieken hetgeen tot gevolg had dat er een hoop remplace gingen en dan onder het personeel verloot werden. Leuke tijd was dat. Temeer omdat je de gouden eindtorren kon vervangen door 2n3773 torren die toendertijd bij asian electronics 7 pieken het stuk kostte. Snel verdiend. Toch ?
Het verbaast me eerlijk gezegd dat ie je spiekers gesloopt heeft want er zit toch een DC beveiliging in ?
Nog een tip, kijk uit met de ruststroom, als je die te laag inzet dan stijgt de spanning over de elco's tot boven de 85 volt die ze maximaal kunnen hebben. Met als gevolg lekage en in het ergste geval bloemkolen lucht. Echt iets voor philips om daar op te bezuinigen :->)
[%sig%]