hoi fans kijk bij : Forum -Apparatuur & Services en niet lachen is om te huilen! π―
ohh zit die gast daar die tandwielen voor de 800 serie voor 49 euro aanbiedt op marktplaats? Iets met Pleuris of zo.
Die is gek. Op ebay duitsland vind je regelmatig 900-wieltjes. Zahnrad oid in een van de hifi rubrieken.
hoi, heb laatst nog cd-tandwieltjes gekocht bij fru-tronics of frumtronics of zoiets dacht ik, zal nog wel eens checken.
heh ja dat is die gast die 800-tandwieltjes voor 49 euro op marktplaats zet.
Hoi,
Ja echt waar die prijzen van sommige handelaren zijn echt BEZOPEN. Het is goed dat we Herman hebben anders waren we al allemaal arm geweest. Pluspuntjes voor de webwinkel! π
Ik heb al heel wat mensen blij gemaakt met nieuwe tandwielen voor een betaalbare prijs. Ik moet er niet aan denken om mensen af te gaan zetten, nee, aan zoiets heb ik een vreselijke hekel.
Groetjes. π
Even allemaal kotzen:
Zo ongeveer de laatste kans om uw goede oude CD-speler in betere conditie te brengen.
(er zijn er nog maar enkele)Lade-tandwielen voor Philips en Marantz spelers, oa/ CD850 en CD950 serie.
Wiel met witte achtergrond voor Philips CD930/931/950/9650 etc 45 euro
Wiel met zwarte achtergrond voor Marantz en Philips CDspelers, CDM4 loopwerk, o.a. voor Philips 600 serie CD 600/620/624/634 en 800-serie bv CD 834 en CD850 serie etc 49 euro
verzendkosten bij vooruitbetaling β¬ 7
Zou er echt iemand in trappen?
ongetwijfelt, al zou ie maar een vriendje dat laten doen, een schaap over de dam..
Eigenlijk staat die advertentie in een verkeerde rubriek Een tandwiel is geen cd-speler π