Hi,
heeft iemand 545's te koop?
Wel goede natuurlijk π
Thanx
[%sig%]
Willem,
Laat het me even weten als je er een paar hebt. Ik zoek ze ook nog steeds. Dat geldt trouwens voor zo'n beetje iedereen op dit forum.
Hou ons dus op de hoogte.
Jan
Graag ja, want 4 is beter dan 2.
Chris (inhalig en niet snel tevreden) Camphuisen
[%sig%]
Hi,
ik weet dat het de beroemde speld in de hooiberg wordt maar er is een gezegde van : wie niet waagt...... en dus probeer ik het maar π
Ik heb trouwens eigenlijk al herrie genoeg met 8 stuks 544 en 2 maal de 541 maar ook ik ben inhalig.
Ik wil zeer graag aan den lijve ondervinden of de 545 de diepte kan evenaren van mijn huidige, passieve, speakers: Canton CT120.
Deze gan ERG diep, vanaf 18Hz en ik weet niet of de 545 dat ook haalt, ik ben benieuwd.
Groeten van Gerard van Gily Sound Studio Papendrecht
[%sig%]
Gerard (of heet je Willem),
Zo te lezen heb je er behoorlijk verstand van.
Mag ik zo vrij zijn om te vragen hoe dat zo komt.
Wat is trouwens Gily Sound Studio?
Groeten van Harry
Harry,
ik ben puur hobby-ist en al jaren bezig met geluid zowel met "gewone" als met zend-apparatuur.
Goede luidsprekers is een must en Canton voldoet naar mijn mening aan de term "goed".
Ik wil echter ook de 545 eens horen, helaas is dat me nog nooit gelukt en wellicht zal het wel nooi lukken ook.
Groeten van Gerard, Willem is mijn DJ-naam van de piraten-tijd uit de 80-er jaren en die naam gebruik ik nog steeds vaak, raar???
[%sig%]