Zojuist op MP: 22AH...
 
Meldingen
Alles wissen

Zojuist op MP: 22AH280 voor 50 eur!

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
453 Bekeken
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 1387

   
Citeren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Ach ja, het is 30 jaar ouwe zooi πŸ˜‰ LOL ..


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 2066
 

De eigenaar wenst het apparaat toch zelf te houden ...

En hij heeft gelijk, denkik πŸ˜₯


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Yeah. Wel raar dat zijn ad er nog steeds staat dan. Ook een manier om mensen aan de lijn t krijgen op je GSM..

Gebeurt vaker dat iemand wat weg doet en er spijt van krijgt. Laatst ook een keer meegemaakt.


   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 1387
Topic starter  

handige manier om eens te kijken wat een apparaat nog waard is en of het nog een gewild product is. Biedt eens 100 eur wie weet gaat tie overstag


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Nu zie ik dat iemand geboden heeft met als email "verkocht23"
Beetje rare gang van zaken. Als een verkoper mij een verhaal ophangt dat ie het niet kwijt wil en later blijkt het toch weg te zijn en ik heb zijn 06.. zijn er nog steeds van die gratis sms-diensten? doe je em effe de groeten van de 280.. LOL

Overigens zijn ze wel slim daar bij MP. Je kunt niet "mail dit naar een vriend" en dan een MP adres invullen. Als je dan een auto-reply hebt aanstaan kun je hun mailprogramma wrs lekker vast laten lopen πŸ˜‰
Die geintjes vroeger met oude Lotus Notes uitgehaald. Had je duizenden mails binnen een paar minuten. Toch maar onderbroken omdat de mailserver van het werk was en dan kun je beter niet teveel van die grappen uithalen.

Maar geheugens vullen was de antieke manier om vtx systemen plat te leggen, en nog een paar trucs.. πŸ˜‰ tegenwoordig zijn de programmeurs veel te slim.


   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 1387
Topic starter  

haha jeroen, precies.

tegenwoordige mailservers zijn slimmer dan je denkt, een mail loop is niet meer mogelijk, in elk geval niet in exchange.

De persoon is druk bezig ons te benaderen voor de eventuele koper om te melden dat de koop niet doorgaat. Het is een beetje vreemd verhaal maar blijkbaar is het apparaat van zijn schoonvader en de verkoper had niet zonder toestemming het op mp moeten zetten....


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Oh zo.. nouja, hij is nu weg zag ik.

Ik vind het een perfect ding die 280.. is mijn centrale unit hier tussen 2 pc's (tape1 en 2) platenspeler (1) cass deck (als aux) satelliet ontvanger (als tuner) en aux (als phono2, effe omgebouwd). En dan nog de extra uitgang als testaansluting voor versterkers, mfb's etc.. Koptelefoonplug erin zodat de 6541's stil blijven en dan wordt die niet onderbroken, geniaal.. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 1387
Topic starter  

het kostte even tijd voor ik door had wat de uitgang 'switched' betekende πŸ™‚


   
BeantwoordenCiteren
(@ernst)
Honorable Member
Deelgenomen: 20 jaar geleden
Berichten: 660
 

Yep, ik had de man direct gebeld en was net te laat..
maar let op, een bekende van ons uit het oosten van het land heeft hem gekocht.. hij zal wel weer over 2 weken voor het 3-dubbele op MP staan...
Ernst


   
BeantwoordenCiteren
Deel: